Ultegra DI2
http://cycle.shimano-eu.com/publish/con ... a_Di2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie dat je me net voor bent
Zie dat je me net voor bent
Is vandaag bekend geworden, en vandaag de officiele introductie bezocht.
Eerste uitlevering verwacht in Oktober (onder voorbehoud), prijs gaat zo rond de 1300 euro uitkomen denk ik (geen adviesprijs maar zal de prijs bij de stunters worden is mijn verwachting).
Was nog niet veel live te zien, groep gaat uitgevoerd worden in Glossy Grey.
Techniek gelijk aan Dura Ace Di2, totaal ander kabelset (kleinere connectoren).
Leuk speelgoed
Eerste uitlevering verwacht in Oktober (onder voorbehoud), prijs gaat zo rond de 1300 euro uitkomen denk ik (geen adviesprijs maar zal de prijs bij de stunters worden is mijn verwachting).
Was nog niet veel live te zien, groep gaat uitgevoerd worden in Glossy Grey.
Techniek gelijk aan Dura Ace Di2, totaal ander kabelset (kleinere connectoren).
Leuk speelgoed
"Try not. Do or do not......there is no try"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
fuck, heb ik net grote gaten geboord
jammer dat de kabels niet compatible zijn, maar d'r is vast wel wat op te vinden
iemand een idee waar de kabel de FD ingaat?
1300 euro lijkt me voor heel veel recreatieve fietsers een groot dilemma veroorzaken...
jammer dat de kabels niet compatible zijn, maar d'r is vast wel wat op te vinden
iemand een idee waar de kabel de FD ingaat?
1300 euro lijkt me voor heel veel recreatieve fietsers een groot dilemma veroorzaken...
Laatst gewijzigd door skimons op 20 jun 2011 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk dat velen rond oktober zullen balen als een stekker! Naar verwachting zal de Ultegra DI2 goedkoper worden dan DA 7900 mechanisch, dus 1200 a 1300 euro lijkt me een goede richtprijs.
@ skimons Volgens mij komen er extra grote afdekrubbers voor de framegaten i.c.m. ultegra di2 kabels.
Trouwens @ andromeda las op Bikerumor dat de levensduur van een volle batterijlading slechts een week bedraagt voor de Ultegra variant, iets van gehoord?
@ skimons Volgens mij komen er extra grote afdekrubbers voor de framegaten i.c.m. ultegra di2 kabels.
Trouwens @ andromeda las op Bikerumor dat de levensduur van een volle batterijlading slechts een week bedraagt voor de Ultegra variant, iets van gehoord?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ben benieuwd naar de framesets voor 2012 & 2013, met de weggewerkte interne kabels en batterij.
Blijf de crankset nog steeds niet mooi vinden, helemaal in deze zwarte kleur (kleurverschil is duidelijk zichtbaar)
Blijf de crankset nog steeds niet mooi vinden, helemaal in deze zwarte kleur (kleurverschil is duidelijk zichtbaar)