Je topsnelheid!
53,3 met wind mee op het vlakke. Vraag me af of ik niet veel sneller kan want dat was op de 50/12 (zwaarste op mijn fiets).
Afdaling heb ik nog niet echt gedaan want daar is me snelste tot nu toe 50,2 hahaha dus ik ben sneller op het vlakke....
Afdaling heb ik nog niet echt gedaan want daar is me snelste tot nu toe 50,2 hahaha dus ik ben sneller op het vlakke....
Ja ik heb een fiets Tumblr
-
- Forum-lid
92.7km/h in afdaling van New York State Championship wegwedstrijd gehouden in de wijnstreek van de staat New York.
zag het na de koers op de teller staan, eigenlijk gekkewerk in de stromende regen.
zag het na de koers op de teller staan, eigenlijk gekkewerk in de stromende regen.
Jammer genoeg kwam ik 2 auto's tegen waar ik op inloopde, misschien dat ik net iets harder was gegaan als ze er niet reden ..... want de auto's ben ik niet gaan inhalen.basko schreef:daar kun je inderdaad flink vaart maken ja, voor mij ook de snelste afdaling die ik gedaan hebckeckin schreef:79,75 Km/h bij een afdaling van Le Rivier d'Allemont over de D526 naar Le Verney in Vive la France
-
- Forum-lid
Deze zomer vakantie mijn record niet kunnen verbreken, we hadden zijwind op de afdaling van de ventoux richting malaucene en dat resulteerde in een snelheid van 82 ipv 89 4 jaar terug aldaar.
Dan merk je dat zijwind op een aero fiets een stuk meer grip heeft.
Dan merk je dat zijwind op een aero fiets een stuk meer grip heeft.
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3