Nieuwe Ultegra Glossy Grey
Klopt de SL Grey is de mooiste, deze zonder waslijnen zou ideaal zijn...........
-
- Forum-lid
Vind de ultegra groepen inderdaad zeker niet mooier worden. Van dat crankstel moeten ze toch echt wel wat mooiers kunnen maken dacht ik zo. Die Glossy Grey vind ik dat wel weer wat mooier dan de normale, dat lijkt soms net plastic.
p.s. Ultegra SL met 6700 shifters nemen dan
(hoewel dat zeker niet optimaal werkt)
p.s. Ultegra SL met 6700 shifters nemen dan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik weet niet waarom je denkt dat dat niet perfect werkt loutheusden. Ik heb de de shifters van de Ultegra SL grey met de 6700 shifters en het werkt fantastisch. Shimano wil je graag doen geloven dat dat niet optimaal werkt, dat klopt.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
ik vondt enkel de groep terug bij bike components 50 euro duurder trouwnes als normale 6700 6750, de onderdelen appart zijn te vinden op bike24,
Weet iemand waar we de groep nog kunnen aanschaffen ?
Weet iemand waar we de groep nog kunnen aanschaffen ?
Bij Bike components kun je de Glossy grey derailleurs, crank en remmen ook los kopen. \vorige week de derailleurs nog binnengekregen.
Omdat ik de Glossy Grey Ultegra crank zoveel mooier vind dan de zilveren versie, ben ik deze van plan te kopen als compact. Wil dus ook een 39 blad voor het vlakke kopen. Maar kan nog geen een winkel vinden die Glossy Grey kettingbladen verkoop. Zal dit snel komen? Want een standaard Ultegra 6700 39 tandwiel lijkt mij niet echt mooi staan icm het donkergrijze buitenblad.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 19:04, 2 keer totaal gewijzigd.