Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

ad6922
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 jun 2011 15:12

ad6922 27 jun 2011 22:35

Arrogante bal en die gaat het niet meer maken dacht ik bij het zien van de documentaire.

Ik hoop dat ik het fout heb maar als je weet dat je voor een nieuw team mag gaan rijden dan
ga je die test toch gewoon halen en niet zelfs bij test 3 minder rijden dan bij test 2.

Aparte persoonlijkheid en vond hem niet erg sympathiek.

Gebruikersavatar
ceon
Forum-lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 19 jan 2008 15:09

Gebruikersavatar ceon 27 jun 2011 22:38

idd. een verwend kind. Ouders zijn daar denk ik wel een beetje debet aan. De opmerking over dat het vroeger makkelijker ging vond ik opmerkelijk.
Hoeveel grote talenten bij de junioren zijn in het profpeloton uiteindelijk geslaagd ?
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

maf
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2011 20:23

maf 27 jun 2011 22:55

WAT EEN KONING !!!

Knallen jongen, volgend jaar staat 'ie d'r.

paulb25
Forum-lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 26 mei 2011 23:45

paulb25 27 jun 2011 23:02

Ik denk en hoop oprecht dat TD er volgend jaar gewoon weer staat. Ik zie hem hem samen met Summy heel veel mooie dingen doen in de toekomst.

Vind het niet gek als je doel welke je vanaf jonge leeftijd altijd hebt gehad weg is. Ik denk dan echt dat jee heel rare dingen gaat doen welke TD ook heeft gedaan.

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 27 jun 2011 23:04

Eerst zien dan geloven. Doet me op een of andere manier aan VDB denken
Anima Sana In Corpore Sano.

fietsernl
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 29 apr 2004 13:35

fietsernl 27 jun 2011 23:21

Het is hem niet in zijn koude kleren gaan zitten die schorsing, dat is duidelijk.

thrasher
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2006 22:21

thrasher 27 jun 2011 23:57

Net ook de docu gezien, na zaterdag het boek te hebben gelezen en hem op tv tijdens de presentatie en bij Knevel en Van de Brink te hebben gezien.
Voor de docu was ik wel positief over hoe TD uit deze periode leek te komen. De film beslaat natuurlijk een grotere periode maar roept bij mij veel vraagtekens op hoe hij er nu echt voor staat, lichamelijk en geestelijk. Ben benieuwd naar het vervolg en hoop eerlijk gezegd dat hij ons kan verbazen. Daarnaast blijft het me wel verbazen wat voor geld er schijnbaar in die wereld omgaat (of hoe goed TD en managment met aandelen en vastgoed is). Wat een joekel van huis voor iemand die geen werk heeft en nog niet weet wat ie dadelijk gaat doen. Dat staat schijnbaar gelukkig wel goed op de rit.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 28 jun 2011 06:55

"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

basko
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 05 mar 2009 08:28

basko 28 jun 2011 08:04

thrasher schreef:....Daarnaast blijft het me wel verbazen wat voor geld er schijnbaar in die wereld omgaat (of hoe goed TD en managment met aandelen en vastgoed is). Wat een joekel van huis voor iemand die geen werk heeft en nog niet weet wat ie dadelijk gaat doen. Dat staat schijnbaar gelukkig wel goed op de rit.
Tsja, dat vond ik ook. Vooral in het begin was in elk shot die Porsche in beeld, en dan dat enorme huis showen, wat door een interieurarchitect wordt aangekleed, en later verteltíe dat íe 2 jaar niks heeft gedaan, nou ja, 5-6 x per week uitgaan, das niet niks....

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 28 jun 2011 08:43

basko schreef:
thrasher schreef:....Daarnaast blijft het me wel verbazen wat voor geld er schijnbaar in die wereld omgaat (of hoe goed TD en managment met aandelen en vastgoed is). Wat een joekel van huis voor iemand die geen werk heeft en nog niet weet wat ie dadelijk gaat doen. Dat staat schijnbaar gelukkig wel goed op de rit.
Tsja, dat vond ik ook. Vooral in het begin was in elk shot die Porsche in beeld, en dan dat enorme huis showen, wat door een interieurarchitect wordt aangekleed, en later verteltíe dat íe 2 jaar niks heeft gedaan, nou ja, 5-6 x per week uitgaan, das niet niks....

Juist dat.... het lijkt er niet op dat hij er echt alles aan doet om terug te keren. Ik vond het een ontluisterende docu, waarin TD toch als een wat sneue verbitterde persoon overkomt. Geen echte zelfreflectie, althans niet naar buiten toe. Geen bezielende focus op zijn toekomst als renner. 5-6x Per week uitgaan lijkt mij niet het meest ideale levenspatroon voor iemand die 100% voor zijn sport moet leven.

Het is moeilijk om de echte TD uit een geproduceerde, getinte, docu naar boven te krijgen. Zoals al eerder in dit topic is opgemerkt leeft TD in een wereld waarin geld genoeg is voor alle uitspattingen, zo lijkt het wel. Maar als hij echt wil, moet hij schoon schip maken met zichzelf. Accepteren dat het niet meer zoals vroeger allemaal komt aanwaaien en hij er echt voor moet werken. Niet de schuld leggen bij de boze buitenwereld maar zijn eigen boosheid gebruiken om er zelf beter vvan te worden.

Hopelijk komt hij eruit want talent heeft hij genoeg. Helaas is het niet zijn talent of fysiek die hem in de weg zit maar zijn hoofd.
Overigens wel een mooie docu.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 28 jun 2011 08:58

Hopelijk ontwaakt hij uit de wereld die hij om zichzelf creeert. Ik vraag me af of hij de absolute drive heeft om weer terug te keren. Of hij alles opzij wil zetten om de top weer te halen. Als je voor de derde test nog overgewicht hebt, de test niet haalt en zelfs minder presteert dan daarvoor, ben je niet bezig met wat je zegt te willen.

Wat TD nodig heeft is een maand werken aan de lopende band om te zien wat hij heeft of kan hebben.............
Twitter: @rbruijns

Gebruikersavatar
oldandslow
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 29 apr 2007 19:11

Gebruikersavatar oldandslow 28 jun 2011 09:04

mrcoffee schreef: Het is moeilijk om de echte TD uit een geproduceerde, getinte, docu naar boven te krijgen. Zoals al eerder in dit topic is opgemerkt leeft TD in een wereld waarin geld genoeg is voor alle uitspattingen, zo lijkt het wel. Maar als hij echt wil, moet hij schoon schip maken met zichzelf. Accepteren dat het niet meer zoals vroeger allemaal komt aanwaaien en hij er echt voor moet werken. Niet de schuld leggen bij de boze buitenwereld maar zijn eigen boosheid gebruiken om er zelf beter vvan te worden.

Hopelijk komt hij eruit want talent heeft hij genoeg. Helaas is het niet zijn talent of fysiek die hem in de weg zit maar zijn hoofd.
Overigens wel een mooie docu.
Hij heeft toch zelf de beslissing genomen om epo te gebruiken, en doet of het de schuld van anderen is. En omdat hij die niet verlinkt heeft moeten wij weer medelijden met hem hebben, met zijn Porsche en mooie huizen in België en Italië? Het wordt tijd dat dat jochie eens een keer gaat werken, gewoon om zeven uur uit bed en met de boterhammetjes naar de baas. Ik hoop dat zijn gebrek aan mentale weerbaarheid hem niet op het Pantani/VDB pad brengt, want dat verdient niemand. Jammer dat zijn ouders en zijn directe omgeving hem niet met beide benen op de grond hebben kunnen houden, nu doet hij me een beetje aan van der Gijp denken, alleen niet zo grappig.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

Plaats reactie