Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaring met webshop samewood.com?

jee
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:22

jee 25 mei 2011 18:34

Heb net een bestelling geplaatst samen met wat vrienden van 5 truitjes en 1 broekje
Nu maar hopen dat het er snel is. Ben eens benieuwd

hans_73
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 feb 2006 20:59
Locatie: Renswoude

hans_73 26 mei 2011 22:17

Kan iemand wat vertellen over de kwaliteit van de zeem

jee
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:22

jee 11 jun 2011 15:13

Gisteren truitjes aangekregen, best wel goede kwaliteit voor de prijs. Hopelijk kan ik volgende week iets zeggen over de kwaliteit van de zeem want de broek was uit stock en kwam dus wat later aan.

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 18 jun 2011 21:17

Was op zoek naar de Giro d`italia-outfit zoals Contador deze droeg als leider van het Algemeen klassement van de afgelopen Giro. Aan "Samewood" gevraagd of hij deze binnenkort "in stock" zou hebben (bib short en jersey). Dit had hij niet, maar als ik wat foto`s zou sturen zou hij met een ontwerp komen. Zo gezegd, zo gedaan: Samewood wat foto`s van Contador in z `n outfit gestuurd. En voilà: Samewood komt met een onwijs mooi ontwerp. Nog ff wat kleine aanpassingen gemaild, wat hij inmiddels heeft overgenomen. Nu benieuwd wanneer ik het kan bestellen!!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Gr.
giroditaliafan

fietsernl
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 29 apr 2004 13:35

fietsernl 22 jun 2011 16:17

Setje kleding besteld bij: http://www.cheap-cycling.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;

Twee weken onderweg geweest, en keurig thuisbezorgd. Ziet er moot uit en zit lekker.

monnie
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 jun 2010 22:09

monnie 02 jul 2011 10:25

Een paar weken geleden twee shirts besteld die na een week werden geleverd. Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit. Netjes afgewerkt, mooie kleuren. Je moet even gokken met de maat (ik zou een maat groter dan normaal kiezen) en dan heb je helemaal geen gekke deal. Gewoon voor de gein eens proberen.

ckeckin
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 sep 2010 20:46
Locatie: Zuid / Noord Holland

ckeckin 17 jul 2011 21:45

giroditaliafan schreef:Was op zoek naar de Giro d`italia-outfit zoals Contador deze droeg als leider van het Algemeen klassement van de afgelopen Giro. Aan "Samewood" gevraagd of hij deze binnenkort "in stock" zou hebben (bib short en jersey). Dit had hij niet, maar als ik wat foto`s zou sturen zou hij met een ontwerp komen. Zo gezegd, zo gedaan: Samewood wat foto`s van Contador in z `n outfit gestuurd. En voilà: Samewood komt met een onwijs mooi ontwerp. Nog ff wat kleine aanpassingen gemaild, wat hij inmiddels heeft overgenomen. Nu benieuwd wanneer ik het kan bestellen!!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Gr.
giroditaliafan

Bijna weer een maandje verder, is er al nieuws omtrent het nieuw ontwerp ?

jee
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:22

jee 18 jul 2011 18:12

Kijk eens op de site van samewood, de outfit van Contador staat er al op. Trouwens ondertussen mijn eigen setjes gekregen, de zeem is redelijk goed enkel wat breed in het midden vind ik.

Gebruikersavatar
Foonpet
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 jun 2011 20:38

Gebruikersavatar Foonpet 18 jul 2011 18:24

jee schreef:Kijk eens op de site van samewood, de outfit van Contador staat er al op. Trouwens ondertussen mijn eigen setjes gekregen, de zeem is redelijk goed enkel wat breed in het midden vind ik.
Een vraagje! zitten er nou nog extra invoerkosten bij?

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 18 jul 2011 18:53

Inmiddels m`n Contador-outfit binnen!! Was al eerder aangeboden, maar door vakantie niet eerder kunnen ophalen. En hij is mooi!! Op de foto op de website komt de licht blauwe achtergrond van de Saxobank/Sungard-reclame op de borst/rug van het shirt niet helemaal goed naar voren. In het echt zit dat er wel degelijk op (mooi!!)
Wel heel gaaf dat je op deze manier outfits kunt laten maken die in de officiele handel heel erg moeilijk (of zeg maar "helemaal niet") te verkrijgen zijn!!

@Foonpet: De prijs is zoals hij vermeld staat op de website. Zonder extra (invoer)kosten.

Gr.
Giroditaliafan

belgiumman
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 mei 2007 11:28

belgiumman 27 aug 2011 12:27

woensdag mijn livestrong setje ontvangen.
jammer genoeg het verkeerde...........

kostprijs om alles terug te sturen naar china: 20 euro

dan maar zelf proberen te verkopen.

kwaliteit ziet er wel top uit

fredhhw
Forum-lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 apr 2011 01:04
Locatie: Noord-Holland

fredhhw 27 aug 2011 14:00

belgiumman schreef:woensdag mijn livestrong setje ontvangen.
jammer genoeg het verkeerde...........
kostprijs om alles terug te sturen naar china: 20 euro

dan maar zelf proberen te verkopen.

kwaliteit ziet er wel top uit
Ik ben geen tegenstander van Chinese namaak goederen maar een namaak Livestrong setje kopen? Hoe durft u!
Ik hoop dat u de $50,- die u bespaard hebt alsnog gaat overmaken naar de Livestrong foundation. Of dat u bij de volgende collecte voor het kankre fonds een mooi briefje van € 50,- in de collecte bus stopt.

Anders vindt ik het echt niet kunnen (asociaal zelfs) om in een shirt van deze organisatie te rijden.

Plaats reactie