http://www.oakstore.de/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;marten schreef:Heeft iemand nog een betrouwbaar adres voor een Oakley Jupiter Polished Black met black iridium lenzen. Futurumshop schuift de leverdatum steeds 2 weken naar voren....
Het grote OAKLEY topic
Ik zag er net toevallig een aangeboden worden door Stefan in het verkoop gedeelte.marten schreef:Heeft iemand nog een betrouwbaar adres voor een Oakley Jupiter Polished Black met black iridium lenzen. Futurumshop schuift de leverdatum steeds 2 weken naar voren....
Hallo,
Ik ga mijn eerste Oakley kopen. Raden jullie de gepolariseerde lenzen aan? of zijn de gewone iridium lenzen goed genoeg. Het betreft toch een flink prijsverschil.
Ik heb al een gepolariseerde bril voor in de auto. Ik vraag me af of het echt nodig is voor op de renfiets, en of de normale lenzen van oakley al niet goed genoeg zijn ?
Ik ga mijn eerste Oakley kopen. Raden jullie de gepolariseerde lenzen aan? of zijn de gewone iridium lenzen goed genoeg. Het betreft toch een flink prijsverschil.
Ik heb al een gepolariseerde bril voor in de auto. Ik vraag me af of het echt nodig is voor op de renfiets, en of de normale lenzen van oakley al niet goed genoeg zijn ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- FastForward
- Forum-lid
Hallo,
Kan iemand mij zeggen welke bril Lars Bak hier draagt, of welk frame met welke lens dit is.
Alvast bedankt.
Kan iemand mij zeggen welke bril Lars Bak hier draagt, of welk frame met welke lens dit is.
Alvast bedankt.
-
- Forum-lid
Fire lens klopt, maar het is volgens mij een Lemon Peel te zien aan t gaatje in het frame, Team versies hebben een straight stem
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
- FastForward
- Forum-lid
Bedankt voor de snelle reacties,
Is er veel verschil tussen de fire iridium pitch lens op de foto en de fire iridium vented zoals op deze link?
(http://www.jamesandjames.com/oakley/pro ... 09-748.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
Is er veel verschil tussen de fire iridium pitch lens op de foto en de fire iridium vented zoals op deze link?
(http://www.jamesandjames.com/oakley/pro ... 09-748.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
-
- Forum-lid
De path lens sluit bij de meeste mensen een stuk beter aan dan de pitch lens. Persoonlijk vind ik hem ook mooier dan een Pitch. De Path wordt ook het meest gebruikt onder de radars
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Eindelijk een Echelon binnen. Nu zitten er nog lichte blauwe earsocks op maar dat worden waarschijnlijk witte of gele. De lens lijkt heel sterk op een Fire Iridium, het enige verschil is deze met de zon meekleurt. Vanmiddag ga ik hem maar meteen testen. Overigens ben ik nog steeds opzoek naar een Blue of Ice Iridium in nieuw staat en gele earsocks.
Deze Desert Camo moet ruimte maken voor de Echelon en is dus te koop. Daarnaast heb ik ook nog setjes nieuwe rode en zwarte earsocks te koop. De G26 is voorlopig nog niet te koop.
Deze Desert Camo moet ruimte maken voor de Echelon en is dus te koop. Daarnaast heb ik ook nog setjes nieuwe rode en zwarte earsocks te koop. De G26 is voorlopig nog niet te koop.