Giant
Jahoooorrr: Mijn nieuwe ros is binnen:) Hierbij een linkje met wat foto's die ik ervan heb gemaakt.https://picasaweb.google.com/1010465433 ... directlink Ik ben tot over m'n oren verliefd haha.
Al even op gefietst en grootste verschil mtb tot m'n mtb (ook op de foto:) ) vind ik toch wel de acceleratie en de wegligging. Morgen en zondag lekker gaan touren, kan niet wachten. haha
Al gelijk maar een zeurlijstje van toekomstige updates:
- Ander zadel (Selle Italia SLR)
- Wielset (Mavic Cosmic Elite 2011)
- Stuurbocht (Pro Vibe)
Andere suggesties zijn uiteraard welkom!
Een uiterst zeer gelukkige Willem
Al even op gefietst en grootste verschil mtb tot m'n mtb (ook op de foto:) ) vind ik toch wel de acceleratie en de wegligging. Morgen en zondag lekker gaan touren, kan niet wachten. haha
Al gelijk maar een zeurlijstje van toekomstige updates:
- Ander zadel (Selle Italia SLR)
- Wielset (Mavic Cosmic Elite 2011)
- Stuurbocht (Pro Vibe)
Andere suggesties zijn uiteraard welkom!
Een uiterst zeer gelukkige Willem
Laatst gewijzigd door willem... op 01 jul 2011 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De nieuwe teambike van Rabobank voor deze Tour: http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/news" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk vind ik het afgrijselijk en een beetje té. Maar dat is mijn mening!
Persoonlijk vind ik het afgrijselijk en een beetje té. Maar dat is mijn mening!
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
-
- Forum-lid HC
Klopt maar je hebt reclame en ronduit schreeuwen en aangezien de ploeg al Rabobank heet, die ook op de shirts staat (en rabobank geen fietsen maakt) is dit zwaar over the top.
Vorige design ging nog en het zwart oranje decor was zelfs smaakvol dit is helemaal niets. (heb al weinig met de Bank en al kreeg ik hem gratis dan nog ging het schuurpapier erop....)
Vorige design ging nog en het zwart oranje decor was zelfs smaakvol dit is helemaal niets. (heb al weinig met de Bank en al kreeg ik hem gratis dan nog ging het schuurpapier erop....)
-
- Forum-lid
Vind het ontwerp getuigen van design. Is in het verleden wel eens anders geweest. Smaak is persoonlijk daarom trap ik niet in de valkuil zoals velen dat doen. Deze schreeuwen dan vooral dat ze het lelijk vinden of zijn buitegewoon positief. Ik vind dat het ontwerp getuigd van een profressionale aanpak. Een zakelijk antwoord en oordeel dus.
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look
-
- Forum-lid
Goed, het ontwerp is zakelijk geslaagd omdat Rabobank er van alle kanten vanaf spat. Dat er op de fiets in actie een renner zit die nog veel prominenter is uitgerust met kleuren en logo's van de bank, maakt wat mij betreft het fietsdesign wel enigszins een overdreven indruk. De fiets zonder renner is een prima uithangbord, maar met een Rabo-renner erop wordt het als totaalbeeld wel erg onrustig. Of het mooi is of niet bepaalt iedereen voor zich natuurlijk.
- giant_team
- Forum-lid
Ik vind het design van de nieuwe Rabo fietsen wel mooi.
Mooie kleurcombinatie.
Ik zou er prive niet mee gaan rijden
Mooie kleurcombinatie.
Ik zou er prive niet mee gaan rijden
De Rosa R838 2013, Campa Chorus
Ridley X-Ride 2014, Shimano 105
Onbekende stalen fiets
Ridley X-Ride 2014, Shimano 105
Onbekende stalen fiets