Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

eelcoz

eelcoz 04 jul 2011 18:34

foosho schreef:Een van Marts eerste vragen gister was of iemand toevallig wel eens van Thor Hushovd gehoord had.... Elijzen zet grote ogen op, Waterreus zie je kijken van wtf is dit voor een vraag en Paul de Leeuw heeft idd geen idee wie dat is.. nou ja, moest wel lachen eigenlijk ;)
En ik maar denken dat ik het verkeerd verstaan had.... :(

Maar goed, is er eigenlijk iemand die ook maar in de verte enig idee heeft waarom er een ex-keeper als sidekick aangetrokken is? Dat vind ik het meest bizarre van de Avondetappe tot nu toe.

bvr
Forum-lid

bvr 04 jul 2011 19:05

Ik weet wel dat Ronald Waterreus koersdirecteur was bij Limburgs mooiste.. Verder zou ik ook geen verbanden kunnen leggen want hij doet meer aan golf volgens mij.

frenkie
Forum-lid

frenkie 04 jul 2011 19:28

bvr schreef:Ik weet wel dat Ronald Waterreus koersdirecteur was bij Limburgs mooiste.. Verder zou ik ook geen verbanden kunnen leggen want hij doet meer aan golf volgens mij.
Je bedoelt dat hij in de auto van de wedstrijdleiding zat en bovenop de eyserbosweg verkeerd reed en de verkeerde afdaling van het plateau nam gevolgd door 1 renner? Ik denk dat die hem dan nog dankbaar is :)
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 04 jul 2011 19:33

Gisteren voor het eerst weer gezien. Hoeft van mij niet meer. Tour du Jour leuk amusementsgehalte met Nelissen en Jakobs waarbij de gasten meer spreken dan de presentator. Vive le Velo vooralsnog beste.
Twitter: @rbruijns

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 04 jul 2011 20:24

jeroenkuiper schreef:ik begrijp niet dat de avondetappe tour du jour verslaag qua kijkcijfers...
TdJ zit prime-time en de avondetappe wordt rond de klok van elf uur uitgezonden. Dat maakt voor de kijkcijfers nogal een verschil.

Waar ik me aan erger bij Smeets is dat quasi nonchalante verslag van de verreden etappe. Met allerhande Franse woorden erin die hij dan te pas en on te pas gebruikt. En dat eeuwige silteplait, pffffff.......vermoeiend. En.......toch kijk ik weer vanavond. :o

pizzi
Forum-lid

pizzi 04 jul 2011 20:33

Was gister dagje weg en zet 's avonds tv aan. Samenvatting van de TTT met commentaar van - jawel - Smeets. Gewoon weer onder de maat, overload aan fouten. Samenvatting afgelopen, zie ik meteen Paul de Leeuw in beeld. Serieus, Smeets én de Leeuw in 1 programma, erger kan bijna niet? Ik heb m'n portie Ducrot/Dijkstra/Smeets weer gehad. (Nee, er zit dus geen zapknop op m'n afstandsbediening.)

michael2757
Forum-lid

michael2757 05 jul 2011 00:11

Smeets,Ducrot en Dijkstra ik blijf ze gewoon leuk vinden, en voor wie ze niet leuk vind zet gewoon het volume uit.....
Ga toch fietsen...

tismigget
Forum-lid

tismigget 05 jul 2011 00:34

eelcoz schreef:
foosho schreef:Een van Marts eerste vragen gister was of iemand toevallig wel eens van Thor Hushovd gehoord had.... Elijzen zet grote ogen op, Waterreus zie je kijken van wtf is dit voor een vraag en Paul de Leeuw heeft idd geen idee wie dat is.. nou ja, moest wel lachen eigenlijk ;)
En ik maar denken dat ik het verkeerd verstaan had.... :(

Maar goed, is er eigenlijk iemand die ook maar in de verte enig idee heeft waarom er een ex-keeper als sidekick aangetrokken is? Dat vind ik het meest bizarre van de Avondetappe tot nu toe.
Ronald Waterreus is gewoon een wielrenner die aardig kon keepen...(Talentje als jeugdrenner...,samen met zijn broer John...)

kogaatje
Forum-lid

kogaatje 05 jul 2011 22:13

Mart Smeets betrapt op gebruik EGO http://www.speld.nl/2011/07/01/mart-sme ... o-gebruik/" onclick="window.open(this.href);return false; leuk artikeltje over Mart Smeets
Laatst gewijzigd door kogaatje op 06 jul 2011 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

bmiller
Forum-lid

bmiller 06 jul 2011 08:52

jeroenkuiper schreef: ipv overrate homofiele presentator die zichzelf erg leuk vind en de kijkende supporters een beetje de gek aansteekt en zo denkt te scoren..
Beste Jeroen,

Kijk dat je Mart niet leuk, aardig of aantrekkelijk vindt, kun je aangeven. Maar om hem nu gelijk een homofiele presentator te noemen en dat in negatieve zin. Daar heb ik toch eigenlijk wel wat moeite mee. Ik zou het prettig vinden als jij in je commentaar daar wat rekening mee zou houden.

MVG
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 06 jul 2011 08:58

rbr schreef:Gisteren voor het eerst weer gezien. Hoeft van mij niet meer. Tour du Jour leuk amusementsgehalte met Nelissen en Jakobs waarbij de gasten meer spreken dan de presentator. Vive le Velo vooralsnog beste.
TDJ vind ik zelf een beetje te rommelig en schreeuwerig. VlV vind ik heerlijke ontspanning. Sowieso vind ik die presentator erg goed.
Voor de avondetappe ben ik inmiddels afgehaakt.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 06 jul 2011 09:08

Karl is een verademing om naar te luisteren. Zou wel fijn zijn als Lieven iets minder oppervlakkige vragen stelt.

Plaats reactie