't Is zo stil onder de fietsvrouwen, zijn we allemaal in winterslaap?
Laatst kreeg ik weer een mailtje van de Ladies fun ride met de evenementen in 2012. Ze kondigen heel trots aan dat er nu 4 tochten zijn in heel Vlaanderen. De locaties zijn ook afwisselend, Vlaamse Ardennen, de Kust, de Kempen en rond Gent. Leuk! Er is zelfs plek voor een heuse duathlon, het is dat ik niet graag hardloop maar wel uitdagend!
Dus ik klik door voor meer informatie:
Herentals: 40km - 80km, plat en bosrijk, mwa
Oudenaarde: 35km - 75km, ok, daar kan nog wel een omweggetje bij...
Knokke-Heist: 35km - 75km, tja, mwa
Gent: 30km - 60km, kom je dan uberhaupt wel buiten de stad?
ik ben dus niet laaiend enthousiast maar er is potentie om er wel wat van te maken. Het is lang geleden dat ik nog aan "het zeetje" ben geweest maar ik heb in mijn kindertijd de meeste fietskilometers wel om en rond Knokke gemaakt. In Herentals heb ik voor het eerst op de MTB gezeten en ik ben opgegroeid ietsje meer richting Antwerpen, thuismatch dus. Oudenaarde was erg leuk vorige keer met Spin, daar in de buurt zijn zo'n mooie stukjes dat je met gemak de route wat kan uitbreiden. Al met al heb ik dus wel zin om er heen te gaan, gewoon omdat het vorige keer goed georganiseerd was en niet duur. Al is de inschrijving wel wat omhoog gegaan naar 10 (of 15 Euro als je ook een goodiebag en ontbijt wil).
meer info op
http://www.ladiesfunsports.be/home