Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

marcopantani
Forum-lid

marcopantani 07 jul 2011 15:14

masterb schreef:Eindelijk een Echelon binnen. Nu zitten er nog lichte blauwe earsocks op maar dat worden waarschijnlijk witte of gele. De lens lijkt heel sterk op een Fire Iridium, het enige verschil is deze met de zon meekleurt. Vanmiddag ga ik hem maar meteen testen. Overigens ben ik nog steeds opzoek naar een Blue of Ice Iridium in nieuw staat en gele earsocks.

Afbeelding
Afbeelding

Deze Desert Camo moet ruimte maken voor de Echelon en is dus te koop. Daarnaast heb ik ook nog setjes nieuwe rode en zwarte earsocks te koop. De G26 is voorlopig nog niet te koop.

Afbeelding
Afbeelding

Een nieuwe path ICE kost € 65 met de verzendkosten inbegrepen en een paar nieuwe earsocks € 12 met de verzendkosten inbegrepen ;-)

darkdriver
Forum-lid

darkdriver 07 jul 2011 15:49

Sinds gisteren ben ik eindelijk in het bezit van een Echelon Radar
Afbeelding
de lens valt me iet wat tegen voor die prijs :|
Kan iemand me soms aan die zwarte Oakley standjes helpen waar 2 brillen op kunnen?

grtz

anniversary
Forum-lid

anniversary 07 jul 2011 21:25

Ik heb op 18 mei een Radar Pitch Polish aluminium/G20 09-678 besteld,deze was niet op voorraad ,ik heb de bril nog steeds niet (ik heb wel een goed contact met de winkel via email), is dit type bril zo moeilyk leverbaar ??
Groetjes

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 08 jul 2011 10:58

scepticus schreef:Oeps, ik heb een Radar Path Jet Black - G30 besteld.
... en binnen en hij zit idd erg comfortabel, nog lekkerder dan een M Frame.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

dimitrid
Forum-lid

dimitrid 08 jul 2011 12:50

Ik heb hier een split jacket in polished white liggen. Zitten blue iridium en grey lenzen bij. Graag wil ik deze ruilen voor een jawbone of radar.
Iemand interesse?

sjax
Forum-lid

sjax 08 jul 2011 15:51

Net bij de Jong Optiek in Wolvega geweest om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een Oakley op sterkte, maar wederom erachter moeten komen dat het leven van een brildragende niet makkelijk is.....

Een Oakley Radar waarbij de optische lenzen in een gesneden gat van bestaande glazen geplaatst worden, ziet er bij een hoge sterkte van -4.00 er niet heel fraai uit. De maximale sterkte bij een Oakley Radar te plaatsen is -5.00; Kosten zijn €460,-

Een Oakley Jawbone daarentegen maakt geen gebruik meer van de techniek zoals bij een Oakley Radar, echter zijn de lenzen compleet in een stuk op sterkte in het frame te plaatsen. De maximale sterkte bij een Oakley Jawbone te plaatsen is -4.00; Kosten zijn €390,-

Ik had eigenlijk al vooraf de keus gemaakt dat ik geen Jawbone zou kopen vanwegen zijn uitstraling, maar mogelijk dat ik er op terug moet komen omdat de Jawbone in vergelijking met de Radar het fijnste zat en de verwerking van de optische glazen ook nog een keer veel beter is.......

anniversary
Forum-lid

anniversary 08 jul 2011 19:02

anniversary schreef:Ik heb op 18 mei een Radar Pitch Polish aluminium/G20 09-678 besteld,deze was niet op voorraad ,ik heb de bril nog steeds niet (ik heb wel een goed contact met de winkel via email), is dit type bril zo moeilyk leverbaar ??
Vandaag nieuws gekregen de bril zit niet meer in het Oakley gamma ,hopelijk vind ik nog ergens een radar polished aluminium frame.
Groetjes

mvanassche
Forum-lid

mvanassche 08 jul 2011 19:35

Lugubere vraag misschien, maar welke bril draagt Wijlen Wouter Weylandt hier?
http://sportmagazine.rnews.be/images/re ... FFFFFF.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook Gianni Meersman (FDJ) draagt deze oakley, het lijkt oranje... maar denk niet dat het de Atomic Orange is zoals bij Cancellara van vroeger
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.7299 ... 581735.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 jul 2011 19:52

anniversary schreef:
anniversary schreef:Ik heb op 18 mei een Radar Pitch Polish aluminium/G20 09-678 besteld,deze was niet op voorraad ,ik heb de bril nog steeds niet (ik heb wel een goed contact met de winkel via email), is dit type bril zo moeilyk leverbaar ??
Vandaag nieuws gekregen de bril zit niet meer in het Oakley gamma ,hopelijk vind ik nog ergens een radar polished aluminium frame.
Die moet je niet willen kopen, want gegarandeerd dat de lak er af komt zetten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 09 jul 2011 01:10

Lijkt de 'holland edition'kleur oranje. Volgens mij gaat dat door onder de naam team orange.
mvanassche schreef:Lugubere vraag misschien, maar welke bril draagt Wijlen Wouter Weylandt hier?
http://sportmagazine.rnews.be/images/re ... FFFFFF.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook Gianni Meersman (FDJ) draagt deze oakley, het lijkt oranje... maar denk niet dat het de Atomic Orange is zoals bij Cancellara van vroeger
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.7299 ... 581735.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

darkdriver
Forum-lid

darkdriver 09 jul 2011 10:13

anniversary schreef:
Idd een kleur die je niet wilt, zoals de chrome white springt de lak er ook bij de polished aluminium af door het verwisselen van lenzen.

grtz

anniversary
Forum-lid

anniversary 09 jul 2011 21:47

darkdriver schreef:
anniversary schreef: Vandaag nieuws gekregen de bril zit niet meer in het Oakley gamma ,hopelijk vind ik nog ergens een radar polished aluminium frame.
Idd een kleur die je niet wilt, zoals de chrome white springt de lak er ook bij de polished aluminium af door het verwisselen van lenzen.

grtz
Ik heb drie radars en wissel daarom nooit van lenzen.
Groetjes

Plaats reactie