De retro onderdelen komen van de fiets (met Gazelle AA frame) uit de jaren 70 van de vorige eeuw van mijn vader. Hij heeft daar nu wat modernere spullen opzitten. Daarnaast heb ik nog wat spullen die ik niet ga gebruiken en ook graag wil verkopen.
Leuk voor de mensen die een retro fiets aan het opbouwen zijn. Ik weet dat ik volgens de forum regels een prijs moet noemen, maar omdat ik geen idee heb wat retro onderdelen kosten zet ik overal gewoon 25 euro bij. Reële biedingen neem ik absoluut in overweging.
1. Campagnolo Nuovo Record achterderailleur €25
2. VERKOCHT: Campagnolo Strada Crankstel 50x42 172.5 mm cranklengte €25
3. Campagnolo buisverstellers €25
Er zitten ook een aantal ringetjes bij. Ik heb alleen geen idee of het compleet is. Als je ook de boutjes met ringetje wilt hebben, heb ik wel in ruil iets nodig als bijvoorbeeld: http://www.rose.nl/artikel/shimano-dura ... /aid:42447, anders wordt mijn vader boos.
4. VERKOCHT: Campagnolo bracket as €25
5. Dura-Ace remhoeven €25
6. VERKOCHT: Campagnolo trapas sleutel 1 €25
7. VERKOCHT: Campagnolo trapas sleutel 2 €25
8. VERKOCHT: Campagnolo trapas sleutel 3 €25
Daarnaast heb ik ook nog wat minder retro spullen:
9. VERKOCHT Syntace F99 stuurpen 120mm €25
10. Dura-Ace 7800 Hollowtech Lagercups, ITA draad €5
11. Shimano 105 SLR remgrepen €10
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Retro Campa derailleur, buisverstellers, DA remme+ander spul
- spinningfreak
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door spinningfreak op 18 jun 2011 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- spinningfreak
- Forum-lid
Up:
Aantal onderdelen verkocht en retro Campagnolo trapas sleutels toegevoegd aan topic.
Aantal onderdelen verkocht en retro Campagnolo trapas sleutels toegevoegd aan topic.
- spinningfreak
- Forum-lid
Up!
Weet iemand misschien of er specifieke websites zijn waar ik de semi-antieke Campa onderdelen ook te koop kan aanbieden?
Weet iemand misschien of er specifieke websites zijn waar ik de semi-antieke Campa onderdelen ook te koop kan aanbieden?
-
- Forum-lid
gewoon op marktplaatsspinningfreak schreef:Up!
- spinningfreak
- Forum-lid
Ach, ik laat mijn advertentie er voorlopig maar gewoon opstaan. In Nederland verwacht ik via het fiets forum de echt oude onderdelen eerder te verkopen dan via Marktplaats. Op Ebay zie ik meer aanbieders dan kopers voor vergelijkbare onderdelen.
In ieder geval bedankt voor de tips. Het hoeft niet weg. Ligt niet echt in de weg meer omdat ik al wat grotere onderdelen kwijt ben geraakt via dit forum.
In ieder geval bedankt voor de tips. Het hoeft niet weg. Ligt niet echt in de weg meer omdat ik al wat grotere onderdelen kwijt ben geraakt via dit forum.