Wielershirt met limburgse vlag
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 27 jul 2017 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Afrit13 schreef:Ha... wat foto's gevonden van het prachtige Brabantse shirt:
Die shirtjes slaan iid nergens op, hebben ze zo'n mooie geblokte vlag en dan gebruiken ze ze niet in het shirt.
Wij hebben met ons volleybalteam ook een brabants geblokte vlag op het shirt en in elk konden we een sponsor zetten (soort racing for holland principe)
A bad day on the bike is better than a good day at work.
Afrit13 schreef:Ha... wat foto's gevonden van het prachtige Brabantse shirt:
Bedankt! Ik kan me inderdaad voorstellen dat een geblokte versie wat sprekender is. Nu is het wat nietszeggend.
Ik zie mezelf overigens ook weer niet met zo'n rode leeuw op m'n bast rondfietsen. Maar jou staat het prachtig.
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 27 jul 2017 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sjas Patat
- Forum-lid
Ik zag ze pas geleden nog tijdens de toer versie goldrace .. maar door de drukte "en ik zat in de auto" heb ik niet kunnen vragen wie en waar ze van waren..
Ik denk dat ik zelf maar wat ga laten maken ..
Maar dan wel met een "twist eraan die ik gemaakt heb" zie m,n avatar.. voor en mogelijk te oprichten toerfiets groep...
Chris
Ik denk dat ik zelf maar wat ga laten maken ..
Maar dan wel met een "twist eraan die ik gemaakt heb" zie m,n avatar.. voor en mogelijk te oprichten toerfiets groep...
Chris
TCR 1 '11 - Trek 4500 disc '11
-
- Forum-lid
Heb een tijdje terug een mailtje gestuurd naar de provincie. Als antwoord kreeg ik dat waarschijnlijk naar aanleiding van het wk 2012 in Valkenburg de shirtjes weer aangeboden zullen worden. Dus nog even wachten heren.