Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

account kwijt: HELP!

Kentaur
Forum-lid

Kentaur 23 jun 2011 10:05

Met de overgang naar het nieuwe forum ben ik mijn account kwijtgespeeld, aangezien het meeladres waarmee ik destijds ben ingeschreven inmiddels niet meer in gebruik is. Een persoonlijk berichtje aan Admin bleef onbeantwoord, dus dan maar langs deze weg: kan mijn oorspronkelijke account (dario is de naam!) aub hersteld worden? Dank.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 jun 2011 10:45

Duurt iig tot na het weekend, want Edwin is er niet en hij is de enige die het kan doen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

kilometervreter
Forum-lid

kilometervreter 23 jun 2011 11:07

Da's niet zo mooi. Hoe weten we zo zeker dat jij wel ben wie je zegt dat je bent?

Het kan overigens nog veel erger. Mijn mail deed het nog wel maar het duurde een paar weken voor ik door had dat het toegestuurde password niet kon knippen en plakken vanuit de mail.

Kentaur
Forum-lid

Kentaur 12 jul 2011 11:56

Ik wacht hier dus nog steeds op een reactie; de administratoren van dienst zouden op zijn minst het fatsoen kunnen hebben iets van zich te laten horen. Quod non dus.
(Kunnen er met het vernieuwde forum eigenlijk nog persoonlijke berichten gestuurd worden? ik vind die functie, laat staan mijn eigen postbox, niet terug...)

GerB
Forum-lid
Contact

GerB 14 jul 2011 09:29

Kentaur schreef:(Kunnen er met het vernieuwde forum eigenlijk nog persoonlijke berichten gestuurd worden? ik vind die functie, laat staan mijn eigen postbox, niet terug...)
Klik
(linksboven, naast Gebruikerspaneel staat de link met het aantal nieuwe berichten)

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 16 jul 2011 19:18

Kentaur schreef:Ik wacht hier dus nog steeds op een reactie; de administratoren van dienst zouden op zijn minst het fatsoen kunnen hebben iets van zich te laten horen. Quod non dus.
Zo zijn er afgelopen weken nog wel meer opmerkingen en vragen (op de beheerpagina) geplaatst, waarop niet gereageerd wordt. Wellicht dat de betreffende administratoren zelf ook hun account kwijt zijn? :))

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 21 jul 2011 16:07

Excuus voor de late reaktie..ik stuur je nu een PB
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie