account kwijt: HELP!
Met de overgang naar het nieuwe forum ben ik mijn account kwijtgespeeld, aangezien het meeladres waarmee ik destijds ben ingeschreven inmiddels niet meer in gebruik is. Een persoonlijk berichtje aan Admin bleef onbeantwoord, dus dan maar langs deze weg: kan mijn oorspronkelijke account (dario is de naam!) aub hersteld worden? Dank.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Da's niet zo mooi. Hoe weten we zo zeker dat jij wel ben wie je zegt dat je bent?
Het kan overigens nog veel erger. Mijn mail deed het nog wel maar het duurde een paar weken voor ik door had dat het toegestuurde password niet kon knippen en plakken vanuit de mail.
Het kan overigens nog veel erger. Mijn mail deed het nog wel maar het duurde een paar weken voor ik door had dat het toegestuurde password niet kon knippen en plakken vanuit de mail.
Ik wacht hier dus nog steeds op een reactie; de administratoren van dienst zouden op zijn minst het fatsoen kunnen hebben iets van zich te laten horen. Quod non dus.
(Kunnen er met het vernieuwde forum eigenlijk nog persoonlijke berichten gestuurd worden? ik vind die functie, laat staan mijn eigen postbox, niet terug...)
(Kunnen er met het vernieuwde forum eigenlijk nog persoonlijke berichten gestuurd worden? ik vind die functie, laat staan mijn eigen postbox, niet terug...)
KlikKentaur schreef:(Kunnen er met het vernieuwde forum eigenlijk nog persoonlijke berichten gestuurd worden? ik vind die functie, laat staan mijn eigen postbox, niet terug...)
(linksboven, naast Gebruikerspaneel staat de link met het aantal nieuwe berichten)
Zo zijn er afgelopen weken nog wel meer opmerkingen en vragen (op de beheerpagina) geplaatst, waarop niet gereageerd wordt. Wellicht dat de betreffende administratoren zelf ook hun account kwijt zijn? :))Kentaur schreef:Ik wacht hier dus nog steeds op een reactie; de administratoren van dienst zouden op zijn minst het fatsoen kunnen hebben iets van zich te laten horen. Quod non dus.