Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

cube of trek1.2

tilion
Forum-lid

tilion 14 jul 2011 21:32

Tja die shimano 500 wielen zijn echt klote, maar ik zou zelf ook neigen naar de cube gezien het frame. Dus mocht je een paar tientjes extra gaan besteden neem wielen 1 prijsklasse hoger. Van die paar tientjes extra ga je veel plezier beleven. Zeker als je wat stevig door de bochten gaat.

ikkeenjij
Forum-lid

ikkeenjij 16 jul 2011 19:23

hallo allemaal mede dankzij jullie advies ben ik voor de cube gegaan en hij is inmiddels besteld en wordt volgende vrijdag geleverd zodat ik volgend weekend lekker kan gaan fietsen met mijn maatjes ook waarvan er verschillende cube's hebben ik heb er ook nog andere wielen bijgenomen(mavic's) waarbij ik samen met de fm de kosten gedeeld heb want hij wou liever dat ik bij hem een fiets kocht dan dat bij de andere fm met een trek
allemaal hartstikke bedankt en ik zal als het kan even een fotootje uppen op de site,kan dat eigenlijk wel en wil iemand even een linkje geven dan?

tilion
Forum-lid

tilion 16 jul 2011 19:57

Proficiat met je aankoop. Veel fietsplezier gewenst!

ikkeenjij
Forum-lid

ikkeenjij 18 jul 2011 19:29

tilion schreef:Tja die shimano 500 wielen zijn echt klote, maar ik zou zelf ook neigen naar de cube gezien het frame. Dus mocht je een paar tientjes extra gaan besteden neem wielen 1 prijsklasse hoger. Van die paar tientjes extra ga je veel plezier beleven. Zeker als je wat stevig door de bochten gaat.
ok ik heb jouw advies ter harte genomen en een setje mavics erbij genomen voor een mooi prijsje zodat ik ook die shimano's gelijk kwijt ben.
Iedereen zegt dat ik niet goed wijs ben om de wilen te wisselen maar dat zjin mensen die allemaal 95 kg of minder wegen,klopt dit en heb ik mij eigen gek laten maken of is het toch wel beter omdat ik toch een paar jaar met deze fiets wil doen voordat ik er weer iets aan wil veranderen(groep?)heb overigens nog een verschil ontdekt met de trek en dat is dat de kabels in het frame zijn weggewerkt.

tilion
Forum-lid

tilion 20 jul 2011 21:08

Die 500 wielen zijn echt slap. Daarmee zwabber je door de bochten. Als je een tijdje fietst moet je maar eens een testritje maken met een fiets waar die onder zitten. Dan merk je het verschil wel. Of onder het topic wielen vragen wat mensen van die wielen vinden. Krijg je ook vast wel de nodige reacties op. Je hebt in ieder geval een zeer goede keuze gemaakt. Fiets ze.

ikkeenjij
Forum-lid

ikkeenjij 22 jul 2011 18:33

ok ik ga hem vanavond ophalen en de eerste km's maken de wielen en bandjes zien er strak uit zo zwart frame en mooie rode schwalbe bandjes erom
hoe kan ik een foto bij plaatse?iemand tips hiervoor of een linkje??

Plaats reactie