Zijn er nog mensen die mee doen met Vacansoleil4challenge??
Kijk op http://www.vacansoleil4challenge.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vacansoleil4challenge
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- ophetkantje
- Forum-lid
Alleen al venwege de hoeveelheid spam die ze verzenden via wielersites en andere kanalen zal ik hier nooit aan mee doen.
Ach, ik zeg ook maar wat
Is inderdaad gewoon je reinste geldklopperij, veel geld voor weinig spectaculairs. Proberen met veel spam een buzz te creëren rondom de toegenomen populariteit van wielrennen, zodat ze mensen die weleens een toertochtje willen rijden verleiden tot het uitgeven van een boel geld. Want als je 4x meedoet dan krijg je een extraatje.
-
- Forum-lid
Ik vind het vooral erg sterk dat ze één prijs hanteren voor alle afstanden. Neem nu de 60km. Dat is een typische afstand die je met een gezin zou kunnen willen rijden. Pa, ma en twee kids. Leuk om een keertje te doen en het is toch in de buurt. Nou, dat is dan 74 euro!
Voor mijn toertochten ga ik gewoon weer lekker naar België. Tal van organisaties die je daar voor 3 a 4 euro een prachtige rit kunnen voorschotelen waarbij je van alle gemakken bent voorzien.
Voor mijn toertochten ga ik gewoon weer lekker naar België. Tal van organisaties die je daar voor 3 a 4 euro een prachtige rit kunnen voorschotelen waarbij je van alle gemakken bent voorzien.