Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 13 jul 2011 20:48

daniel1975 schreef: Wellicht zal het vanavond ook wel over Been gaan..
En ja hoor....eerste 12 min voetbal :(
Less is bore

josvtec
Forum-lid

josvtec 14 jul 2011 12:27

Misschien een idee om dat RTL7 te bombarderen met emails.
TDJ moet toch over de tour gaan en niet over dat stomzinnige voetbal, hier zijn al genoeg avonden voor met geleuter.
Is er een keer een redelijk fietsprogramma gaat het veelal weer over voetbal.
Als ik hoor dat die snorremans gast is kijk ik al niet, gaat toch weer over voetbal en van fietsen heeft alleen Danny verstand.

teissie
Forum-lid

Gebruikersavatar teissie 14 jul 2011 13:41

Ik erger me in zowel bij tour du jour als bij de avond etappe aan de idealisering van renners van Vacansoleil. Misschien zijn we als Nederlanders een beetje verwend de afgelopen week, want nu denkt iedereen dat Vacansoleil en Hoogerland de heel tour gaan maken. Gelukkig zit er in beide programma nog wel een iemand die een beetje nuanceert.
Ja ik heb een fiets Tumblr

prebel007
Forum-lid

prebel007 14 jul 2011 14:09

eelcoz schreef:Voetballers zijn bikkels? Hahahahahahahahahahaha......Buikpijn van het lachen, zoiets moois heb ik in jaren niet gehoord. Voetballers zijn met afstand de grootste huilebalken van alle sporters. En inderdaad, Vive le Velo en de Avondetappe kijk ik bijna standaard, Tour du Jour twee keer gekeken maar dat vind ik vrij treurig. Die Gert Jakobs.... :(
Grappig maar ik denk dat ik de meeste wielrenners wel huilend van het veld af krijg.....ieder zijn ding he?

edwin01
Forum-lid

edwin01 14 jul 2011 14:10

Huilend van het lachen....... :lol:

frank1
Forum-lid

Gebruikersavatar frank1 14 jul 2011 14:19

stokie schreef:Ik ga me steeds meer ergeren aan de avondetappe. Die vreselijke henk lubberding aan tafel... En dan mart smeets: "Dit dames en heren is Annemiek van der vleuten, zij is vanavond te gast".
"Annemiek, jij rijdt voor Holland boeit, hier zien we wat beelden". Echt bespottelijk. De beste man krijgt tonnen uitgekeerd om fatsoenlijke weetjes tentoon te spreiden en er een fatsoenlijke uitzending van te maken. Maar wat me opvalt is dat deze man eigenlijk heel weinig van het fietsen weet. Hij weet alleen de 'bekendere' feitjes, maar van meer is Mart niet op de hoogte.. echt triest
Irritante aan Mart is dat ie inderdaad zijn gasten niet eens echt kent en niet goed op voorbereid is! Zo moest ie na 4 avonden Thijs Zonneveld toch nog heel lang nadenken wat ie ook al weer deed.... Maar dan verderop in het programma een feitje oplepelen in de trant van "In 1956 in de tour de France voor amateurs tussen de 17,5 en 18,5 jaar oud werd Huppeldepup tweede, en toen huppeldepup aan de finish kwam nam hij een aardbeien-ijsje, een aardbeien-ijsje Dames en Heren"

En dan net doen alsof het niet uit een boekje komt!

Edit: Typo

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 14 jul 2011 18:42

josvtec schreef:Misschien een idee om dat RTL7 te bombarderen met emails..
Heb ik gisteravond al gedaan :)
Less is bore

Jeroen-Canyon
Forum-lid

Jeroen-Canyon 18 jul 2011 14:16

Tour du Jour en de avondetappe vind ik beide leuk om te bekijken.

swoosh
Forum-lid

swoosh 25 jul 2011 04:24

Voor de liefhebbers. . . Mart is niet dood, hij leeft en ook volgend jaar weer op tv. Hoera . . . :D

NOS stopt toch niet met De Avondetappe

De NOS gaat in 2012 toch verder met het Tour de France-programma De Avondetappe van Mart Smeets. Dat heeft de NOS zondag laten weten.

De reden om toch door te gaan zijn de kijkcijfers van de huidige serie, die gemiddeld 1,1 miljoen kijkers trekt. "We wijken hiermee af van ons eerdere besluit, maar de makers hebben het programma tot zo'n succes gemaakt dat we vinden dat er in 2012 een vervolg moet komen", zegt Maarten Nooter, hoofdredacteur van NOS Studio Sport.

De NOS wilde vanwege financiële en praktische redenen stoppen met De Avondetappe, omdat zij volgend jaar naast de Tour de France ook het EK Voetbal en de Olympische Spelen uitzendt. "De praktische bezwaren zijn er nog steeds, maar het succes van dit jaar maakt dat we toch nog eens heel goed gaan kijken naar oplossingen. Hoe precies weten we nog niet."

Hoe De Avondetappe er volgend jaar uit gaat zien, weet Nooter niet precies. "Wat we wel weten is dat Mart ook in 2012 een rol zal krijgen en misschien ook wel als presentator. Want mede daardoor is De Avondetappe nu juist een succes. Maar over al dit soort zaken moeten we het de komende tijd gaan hebben."

De onzekerheid over Smeets als presentator, komt door het feit dat hij in 2012 ook het late avond-programma tijdens de Olympische Spelen gaat presenteren. De Spelen beginnen volgende zomer al vijf dagen na de Tour-finish. "De presentatie van een avondprogramma tijdens de Tour én tijdens de Olympische Spelen is nauwelijks te combineren voor een en dezelfde presentator."
Afbeelding

em
Forum-lid

em 25 jul 2011 07:26

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat Mart volgend jaar doorgaat. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen...

jeroennl
Forum-lid

jeroennl 25 jul 2011 07:40

Je hebt nog 80 andere netten, dus wat maakt het uit dat hij doorgaat.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 25 jul 2011 17:51

em schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat Mart volgend jaar doorgaat. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen...
Tuurlijk mag dat. Je bent b.v. ook niet verplicht te kijken naar de avondetappe. Dus waarom zou dit je dan storen ?
Zolang ik nog geen andere en betere presentator heb ontdekt mag Mart van mij nog jaaaaren doorgaan.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie