Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Go !!Johnny Hoogerland

fietsernl
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 29 apr 2004 13:35

fietsernl 11 jul 2011 20:53

Kan me niet voorstellen dat een voetballer doorgespeeld zou hebben, om de wedstrijd af te maken.

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1777
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 12 jul 2011 09:39

fietsernl schreef:Kan me niet voorstellen dat een voetballer doorgespeeld zou hebben, om de wedstrijd af te maken.
Maar prikkeldraad rond het voetbalveld zie je zelfs bij VV Moddergat niet meer :-)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 jul 2011 10:13

Pas op he, er is 1 echte bikkel geweest in het voetbal ;-)
Afbeelding
Less is bore

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 12 jul 2011 10:15

fietsernl schreef:Kan me niet voorstellen dat een voetballer doorgespeeld zou hebben, om de wedstrijd af te maken.
Maar goed, een voetballer die voor het eerst in een groot toernooi speelt die kan bij een blessure gewisseld worden en 2 wedstrijden later weer spelen in hetzelfde toernooi. Bij een etappekoers lig je eruit en kun je niet meer terug zodra je afstapt, een iets andere motivatie. Maar dat neemt niet weg dat Johnny (en bijna alle renners) bikkelhard zijn.
Afbeelding

edo
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 14 nov 2008 11:14
Locatie: Den Haag

edo 12 jul 2011 14:53

fietsernl schreef:Kan me niet voorstellen dat een voetballer doorgespeeld zou hebben, om de wedstrijd af te maken.
Ik ben het er direct mee eens dat de meeste wielrenners harder zijn dan de meeste voetballers, maar we moeten ook weer niet gaan overdrijven. Er zijn zat voetballers geweest die met botbreuken en/of hechtingen een wedstrijd hebben uitgespeeld. Er is zelfs een keer (lang geleden, dat wel) een keer een keeper geweest die keihard botste, daarna overeind probeerde te krabbelen om de bal uit zijn doel te duwen, maar uiteindelijk toch maar dood neer viel.

En bovendien stappen er in het wielrennen nog weleens mensen gewoon af omdat ze niet meer kunnen winnen. Dat heb ik in het professionele voetbal nog nooit zien gebeuren.

On topic: die Hoogerland heeft zijn naam wel gemaakt nu, die is ineens ook buiten Zeeland wereldberoemd. Ik zeg, vandaag even uitbuiken in het peloton, en morgen weer knallen :)

adominus
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2011 03:59

adominus 18 jul 2011 19:24

die Hoogerland heeft zijn naam wel gemaakt nu, die is ineens ook buiten Zeeland wereldberoemd. Ik zeg, vandaag even uitbuiken in het peloton, en morgen weer knallen :)
@edo ik zeg "amen"

Go Johnny Go

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 20 jul 2011 21:35

En vooral blijven fietsen,daar is hij goed in.
Als ie maar vast in de klei blijft staan met twee voeten dan waait de flauwekul eromheen vanzelf over.
We hebben al eens een maratonschaatser gehad in de jury van weet ik wat voor talentenjacht,naast Gordon.
Ik krijg daar hele erge kromme tenen van.
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 jul 2011 23:24

Hulzebos is wel een heel ander typ hoor.
Less is bore

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 jul 2011 18:57

adominus schreef:die Hoogerland heeft zijn naam wel gemaakt nu, die is ineens ook buiten Zeeland wereldberoemd. Ik zeg, vandaag even uitbuiken in het peloton, en morgen weer knallen :)
@edo ik zeg "amen"

Go Johnny Go
Nou eens wat winnen want goodwill vanwege een val, een paar puntjes voor de bergtrui en verder enkel maar als een kip-zonder-kop met je krachten smijten in zinloze ontsnappingen en ontsnappingspogingen zijn een wat povere basis voor sterrenstatus. Geen enkele zege in 2011 en enkel de GP Paul Borremans in 2010.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

eelcoz

eelcoz 25 jul 2011 19:15

.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 28 nov 2011 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 25 jul 2011 20:02

Typisch Nederland.
Omdat er niets te vieren valt in de tour, wordt de schlemiel de held.
Kijk maar naar Kenny van Hummel twee jaar terug.

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 26 jul 2011 17:37

Mogen wij een beetje trots zijn op Johnny?!
Hij heeft de Tour wel veel kleur gegeven, ook voordat hij viel.
Maar eh, ik kom niet uit Zeeland maar ik kom er erg graag zowel privé als zakelijk en omdat ik stiekem een beetje fan van Johhny ben:

http://web.me.com/inenout/hommage_Johnn ... intro.html


Bron: Deze trailer is vormgegeven en beletterd door In & Out reclame, Yerseke (http://www.inenout.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie