Beste forumleden,
Morgen heb ik een afspraak om deze wielen te bekijken en mogelijk dus te kopen voor 150,- Euro.
Op internet kan ik nauwelijks iets vinden over deze wielen behalve dan dat ze door Citec gemaakt zijn en alleen maar op een totaal pakket fiets geleverd worden.
Heeft iemand hier ervaring mee? En of kan iemand iets zeggen over de kwaliteit van deze wielen?
Ik hoor het graag.
Gr Michiel
CUBE AERO wielen
-
- Forum-lid
Zijn dit niet Citec 3000 AERO wielen met andere stickers? (Er is ook nog een Aero 3000 S, ik dacht dat de S versie minder spaken heeft.)
- check is met wasbeer2006 ... ik dacht dat hij deze ook had
- stuur een mail naar citec voor info (email adres kan je wel op citec website vinden, ik heb met hun contact gehad via wheels@citec.de)
- check is met wasbeer2006 ... ik dacht dat hij deze ook had
- stuur een mail naar citec voor info (email adres kan je wel op citec website vinden, ik heb met hun contact gehad via wheels@citec.de)
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
-
- Forum-lid
- Wasbeer2006 is een user op dit forum best is pm'men.
- Ik heb de Citec Aero 3000 set en heb er ondertussen 6000km mee gereden ... voor mij voldoen ze, maar ik ben dan ook een wielertoerist van het 26ste knopsgat en heb spijtig genoeg geen vergelijkings materiaal. (Ze staan op mijn eerste koersfiets.) Binnenkort ga ik ze binnen geven bij FM, er zit een lichte slag in het achterwiel ... lang leve het Belgische wegdek
PS edit: misschien weet de haaienman (sharkman113) iets meer over deze wielen?
- Ik heb de Citec Aero 3000 set en heb er ondertussen 6000km mee gereden ... voor mij voldoen ze, maar ik ben dan ook een wielertoerist van het 26ste knopsgat en heb spijtig genoeg geen vergelijkings materiaal. (Ze staan op mijn eerste koersfiets.) Binnenkort ga ik ze binnen geven bij FM, er zit een lichte slag in het achterwiel ... lang leve het Belgische wegdek
PS edit: misschien weet de haaienman (sharkman113) iets meer over deze wielen?
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
-
- Forum-lid HC
Scherp opgemerkt! ik ben user (maar ik heb geen website met producten, niet dat ik zelf weet iig)
Het zijn de gewone citec 3000 wielen. setje weegt net ff 1700grammen.
Ik wilde ze vorig jaar al vervangen door 7850 c24 omdat die lichter zijn, ik heb dat nooit gedaan.
Heb nu zo'n 6000km met de wielen gerden.
+Rolt mooi
+Prima stijf, voorwiel ietsje stijver dan achter (dat heb ik met elk wielsetje dus kan ook aan mij liggen)
+Geen problemen
-Misschien beetje het gewicht, maar staar daar niet te veel naar
QR's zijn er zwaar ik geloof 140 gram een setje dus als je een grammenjager bent is dat snel verdient.
Als je ze voor 150 euro kan kopen en ze zijn wienig gebruikt dat heb je een super koop.
Zelf heb ik de stickers eraf gehaald en rijd ik gewoon met zwarte banden niet de rode die cube levert
Het zijn de gewone citec 3000 wielen. setje weegt net ff 1700grammen.
Ik wilde ze vorig jaar al vervangen door 7850 c24 omdat die lichter zijn, ik heb dat nooit gedaan.
Heb nu zo'n 6000km met de wielen gerden.
+Rolt mooi
+Prima stijf, voorwiel ietsje stijver dan achter (dat heb ik met elk wielsetje dus kan ook aan mij liggen)
+Geen problemen
-Misschien beetje het gewicht, maar staar daar niet te veel naar
QR's zijn er zwaar ik geloof 140 gram een setje dus als je een grammenjager bent is dat snel verdient.
Als je ze voor 150 euro kan kopen en ze zijn wienig gebruikt dat heb je een super koop.
Zelf heb ik de stickers eraf gehaald en rijd ik gewoon met zwarte banden niet de rode die cube levert