Roosendaal en omstreken
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik ben benieuwd of er mensen in de omgeving van Roosendaal (Nb) hier op het forum zitten en wellicht in zijn voor gezamelijke tochten c.q. een vaste dag in de week om een stuk te gaan rijden. Ik zelf vind een rondje van 75 tot 100 km wel lekker doordeweeks na het werk en in de weekenden ben ik wel te porren om een wat langere rit te maken en wat vroeger smorgens van huis weg te gaan.
Ikzelf ben 26 met een redelijk goede conditie, gemiddeldes zijn er om rekening mee te houden, maar het samen fietsen is wat ik belangrijk vind! Leeftijd is daarom geen factor of beperking.
Graag hoor ik jullie reacties! Ben te bereiken op nr nul zes 46402511
Ik ben benieuwd of er mensen in de omgeving van Roosendaal (Nb) hier op het forum zitten en wellicht in zijn voor gezamelijke tochten c.q. een vaste dag in de week om een stuk te gaan rijden. Ik zelf vind een rondje van 75 tot 100 km wel lekker doordeweeks na het werk en in de weekenden ben ik wel te porren om een wat langere rit te maken en wat vroeger smorgens van huis weg te gaan.
Ikzelf ben 26 met een redelijk goede conditie, gemiddeldes zijn er om rekening mee te houden, maar het samen fietsen is wat ik belangrijk vind! Leeftijd is daarom geen factor of beperking.
Graag hoor ik jullie reacties! Ben te bereiken op nr nul zes 46402511
Laatst gewijzigd door RacingRalph op 03 jun 2012 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Is dit forum gewoon niet drukbezocht of zijn er weinig renners hier in de omstreek?
-
- Forum-lid
Ik rij welleens de kant van Klundert op dus dat gaat jouw kant op denk ik? Hahah kunnen we uitwisselen, keertje daar de omgeving en keertje hier?ikkeenjij schreef:hoi ik kom niet echt uit de buurt maar in princioe is de hoekse waard ook niet erg ver weg om wat in het midden te zoeken?
Ik kom uit de buurt ==> Wouw
Door de week rijd ik meestal overdag, dit kan omdat ik in ploegen werk.
In het weekend rijdt ik op zondag ochtend met de club (rtc de bidon)
Maar als je keer wilt fietsen kan je altijd berichtje sturen
Door de week rijd ik meestal overdag, dit kan omdat ik in ploegen werk.
In het weekend rijdt ik op zondag ochtend met de club (rtc de bidon)
Maar als je keer wilt fietsen kan je altijd berichtje sturen
Er zijn volgens mij renners genoeg uit de streek, alleen zitten deze volgens mij niet allemaal op dit forumRacingRalph schreef:Is dit forum gewoon niet drukbezocht of zijn er weinig renners hier in de omstreek?
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
Ik woon in Klundert, maar omdat ik nog aan het herstellen ben van een schouderoperatie is fietsen voorlopig nog niet mogelijk. Zou overigens met een paar weken wel weer moeten kunnen volgends de fysiotherapeut. T.z.t. een keer een afspraak maken?RacingRalph schreef: Ik rij welleens de kant van Klundert op dus dat gaat jouw kant op denk ik? Hahah kunnen we uitwisselen, keertje daar de omgeving en keertje hier?
-
- Forum-lid
Ik heb alle dagen tijd, als het weer wat beter is gewoon eens op een zondag afspreken? Wie is hier voor in?
-
- Forum-lid
Ik heb dan weer geen twitter, maar kunnen we hier niet een soort Let's Ride van maken?
-
- Forum-lid
Ik heb mijn vriendin een racefiets gegeven met haar verjaardag, wellicht dat dit ook dames triggert om mee te rijden? Weekenden zijn voor ons goed in te plannen maar bij goed weer kunnen wij doorgaands de hele week toeren.
Nog gegadigden?
Nog gegadigden?