lumi schreef:weet iemand welke bril hushovd droeg toen hij 2 dagen geleden als winnaar over de streep kwam ?
Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Hoi ik heb een vraagje, waarschijnlijk is het al eeder behandeld , sorry dan. Ik wil de G26 iridium lens kopen voor mijn oakley radar , echter soms lees ik dat die alleen voor targetshooting zijn daar kleurenspecificatie. Wat zijn de ervaringen met die lens, is die bruikbaar om gewoon te fietsen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
super lens om mee te fietsen... die amerikanen verzinnen het mooi, met hun kleiduifschieten....
-
- Forum-lid HC
Volgens mij reed thor met een andere. Ik dacht dat hij onder beide lenzen de wk streepjes had?paulb25 schreef:lumi schreef:weet iemand welke bril hushovd droeg toen hij 2 dagen geleden als winnaar over de streep kwam ?
-
- Forum-lid
japiecarbon schreef:Volgens mij reed thor met een andere. Ik dacht dat hij onder beide lenzen de wk streepjes had?paulb25 schreef:lumi schreef:weet iemand welke bril hushovd droeg toen hij 2 dagen geleden als winnaar over de streep kwam ?
Volgens mij is de bril op de afbeelding de juiste, op de kleur van de glazen na dan.
Kijk maar hier: http://nos.nl/video/256527-tour-2011-sl ... tappe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Waar kopen jullie trouwens je oakleys op het internet ? Ik kocht eerst bij steptoes maar nu doet ie blijkbaar geen oakleys meer. waar kan ik best terecht voor een nieuwe lens ?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
De radar Echelon is duur, heel duur. Dan mag je toch wel verwachten dat er een hydrophobic lens in zit. Nee, meneer Oakley heeft iets nieuws bedacht. Ze geven geen hydrophobic lenzen meer uit.
In plaats daarvan kan je binnenkort potjes kopen waarmee je je lens in moet smeren om je lens hydrophobic te maken. Hebben de mensen bij ieder leeg potje weer een nieuwe nodig, verdiend meneer Oakley
waarschijnlijk meer geld, maar vind ik het genant. Mensen willen best een hoop geld uitgeven aan een Oakley omdat het echt hele goeie brillen zijn, maar dit soort fratsen passen niet bij de prijs van een Oakley
In plaats daarvan kan je binnenkort potjes kopen waarmee je je lens in moet smeren om je lens hydrophobic te maken. Hebben de mensen bij ieder leeg potje weer een nieuwe nodig, verdiend meneer Oakley
waarschijnlijk meer geld, maar vind ik het genant. Mensen willen best een hoop geld uitgeven aan een Oakley omdat het echt hele goeie brillen zijn, maar dit soort fratsen passen niet bij de prijs van een Oakley
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
-
- Forum-lid
Iemand ervaring met de lens waar Evans vaak gebruikt volgens mij is het iridium Red? Wou eigenlijk fire iridium maar met Rood erin staat beter bij mijn bril.
Zoek een bril voor fel licht en veel zonneschijn.
http://www.google.nl/imgres?q=cadel+eva ... =100&ty=37" onclick="window.open(this.href);return false;
gr Roel
Zoek een bril voor fel licht en veel zonneschijn.
http://www.google.nl/imgres?q=cadel+eva ... =100&ty=37" onclick="window.open(this.href);return false;
gr Roel
-
- Forum-lid
Alle lenzen hebben altijd al een Hydrophobic laag gehad en zullen dit ook altijd hebben. Maar na een paar keer in contact te komen met water gaat die laag weg. Daarom geeft Oakley nu bij elke nieuwe bril zo 2 Nano Clear potjes bij om die laag na verloop van tijd te herstellenjummeltje schreef:De radar Echelon is duur, heel duur. Dan mag je toch wel verwachten dat er een hydrophobic lens in zit. Nee, meneer Oakley heeft iets nieuws bedacht. Ze geven geen hydrophobic lenzen meer uit.
grtz
Ook maar even geregistreerd hier .
Wil binnenkort mijn eerste Oakley kopen. Ben student dus liefst niet te duur.
Nu zag ik de Oakley Five Squared, a 80-90euro. Vind hem er zelf wel mooi uitzien, maar heeft iemand er ervaring mee? Hoe is hij als fietsbril?
Gaat dus om deze:
Wil binnenkort mijn eerste Oakley kopen. Ben student dus liefst niet te duur.
Nu zag ik de Oakley Five Squared, a 80-90euro. Vind hem er zelf wel mooi uitzien, maar heeft iemand er ervaring mee? Hoe is hij als fietsbril?
Gaat dus om deze: