Ik was bij mijn fietsenmaker en zag daar een mooie pinarello staan maar boven mijn budget, ben toen op internet gaan zoeken en zag dezelfde fiets voor 1000 euro goedkoper, ik dacht dat is hem, ben de volgende dag naar v.s in zw.n.b.rg gereden en daar stond m'n droom, gevraagd hoe het met de garantie en dealerschap was, geen probleem zijden ze je koopt hier een fiets zonder problemen, ik voelde me de koning te rijk.
Maar niet lang, 4 maanden later brak de deraileur van het frame af op een recht stuk weg, ik dacht geen probleem even naar zw.n.nb.rg en het is geregeld, jammer dan ik werd daar door een poolse chefmonteur?? te woord gestaan die meteen met een dreigende toon me even uitlegde dat ik met de fiets was gevallen en daardoor de schade was ontstaan (ik was nog nooit met de fiets gevallen) want er zat een minuskul krasje op de rechter remhandel en er zat een krasje op de derailleur lijkt me logisch als deze tussen het achterwiel en de achtervork komt, met andere woorden rot maar op met je fiets. Ik heb dit verhaal naar de importeur gestuurd c.rd sp.rt maar tot op heden nog niets gehoord.
Het relaas van dit verhaal blijf mooi trouw bij je eigen fm en kijk uit met de mooie verhalen die ze je beloven op internet.
Miskoop Pinarello Quatro 2011
Kan het onderwerp ook niet vinden nu, zoekfunctie is brak... Heb je rechtsbijstandsverzekering? Die zou ik zeker aanspreken. Als de importeur een beetje fatsoen heeft, dan reageren ze wel. Misschien kun je ze bellen?
Overigens kun je Vos te Zwanenburg gewoon noemen hoor. Zijn niet echt fatsoelijke lui (understatement), namen en shamen die zaak!
Overigens kun je Vos te Zwanenburg gewoon noemen hoor. Zijn niet echt fatsoelijke lui (understatement), namen en shamen die zaak!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Erg jammer dat je met zo'n mooie fiets zo snel schade hebt.
Je had beter even kunnen google op "ervaringen Vos Zwanenburg" dan was je erachter gekomen dat je daar misschien beter niets kan kopen.
Volgens mij zijn er genoeg goede Pina dealers die een redelijk vergelijkbaar aanbod hadden kunnen doen.
Bel even met cardsports dat werkt vaak beter dan mailen.
Al bij al erg jammer van je fiets, hopelijk wordt het goed opgelost!!!
Je had beter even kunnen google op "ervaringen Vos Zwanenburg" dan was je erachter gekomen dat je daar misschien beter niets kan kopen.
Volgens mij zijn er genoeg goede Pina dealers die een redelijk vergelijkbaar aanbod hadden kunnen doen.
Bel even met cardsports dat werkt vaak beter dan mailen.
Al bij al erg jammer van je fiets, hopelijk wordt het goed opgelost!!!
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
-
- Forum-lid HC
Tja, die Poolse monteurs bij Vos zijn wel extreem snel maar niet al te precies. Ze hebben de limiter schroef bij afstellen niet goed ingesteld waardoor de ketting eraf is gelopen (een dergelijk schadebeeld heeft niets met vallen te maken, dat levert heel andere schades op).
Een goede fietsenmaker laat de koper na een maandje even terugkomen om alles na te stellen maar daar heb je ook het punt, wat is goed. Elk forumlid heeft daar weer een andere mening over en voor de een is prijs de belangrijkste factor voor de ander service (maar een van de twee is altijd een ondergeschoven kindje. Ik heb niets met de strategie van Vos (weinig betalen, geen vragen stellen en daarna opzouten) en als je kennis van zaken hebt kun je er met de strategie vragen, kopen en wegwezen prima terecht.
In dit geval ben je helaas bij de verkeerde winkel beland, je had zelf het nastelwerk moeten doen (even controleren had deze schade moeiteloos voorkomen). Typisch een geval van jammer maar helaas, je zou het via je rechtsbijstand kunnen proberen maar geef je niet heel veel kans (overigens zal vos in de eerste zes maanden aan moeten tonen dat je gevallen bent, m.a.w. de bewijslast ligt bij hen) dus ik zou zeggen plaats een wat foto's dan trekken wij de conclusie wel
Overigens lijkt het me sterk dat je op een recht stuk weg op de 13 of lager wilt schakelen dus ergens rammelt het verhaal wel een beetje.
Een goede fietsenmaker laat de koper na een maandje even terugkomen om alles na te stellen maar daar heb je ook het punt, wat is goed. Elk forumlid heeft daar weer een andere mening over en voor de een is prijs de belangrijkste factor voor de ander service (maar een van de twee is altijd een ondergeschoven kindje. Ik heb niets met de strategie van Vos (weinig betalen, geen vragen stellen en daarna opzouten) en als je kennis van zaken hebt kun je er met de strategie vragen, kopen en wegwezen prima terecht.
In dit geval ben je helaas bij de verkeerde winkel beland, je had zelf het nastelwerk moeten doen (even controleren had deze schade moeiteloos voorkomen). Typisch een geval van jammer maar helaas, je zou het via je rechtsbijstand kunnen proberen maar geef je niet heel veel kans (overigens zal vos in de eerste zes maanden aan moeten tonen dat je gevallen bent, m.a.w. de bewijslast ligt bij hen) dus ik zou zeggen plaats een wat foto's dan trekken wij de conclusie wel
Overigens lijkt het me sterk dat je op een recht stuk weg op de 13 of lager wilt schakelen dus ergens rammelt het verhaal wel een beetje.
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 25 jul 2011 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zullen we het allemaal gewoon netjes in het Vos topic houden? Wel zo overzichtelijk.
Less is bore