Het grote OAKLEY topic
Ik rij met G40 photochromic en dit bevalt zeer goed tijdens bewolkte dagen.dj schreef:Heeft er iemand al ervaring met fotochrome lenzen? Ik ben aan het twijfelen tussen zo'n setje of een half-jacket met een lichte en donkere set lenzen (en als er tips voor een goede combinatie zijn hou ik me ook aanbevolen).
bedankt!
Voor het fietsen lijkt een jawbone me toch beter dan een half jacket die toch maar kleine glazen heeft. Tenzij misschien de XLJ versie. Bij zo'n jawbone heb je sowieso een set lichte en donkere glazen en kan je zeer vlot wisselen.
Jummeltje bedoelt dat ze niet in de losse verkoop zijn en idd alleen via het custom programma te verkrijgen zijn
Bedankt voor de tip! Ik had het overigens fout opgeschreven - zat aan een split ipv half jacket te denken, die is vlgs mij ongeveer even groot als de jawbone.joa83 schreef:Ik rij met G40 photochromic en dit bevalt zeer goed tijdens bewolkte dagen.dj schreef:Heeft er iemand al ervaring met fotochrome lenzen? Ik ben aan het twijfelen tussen zo'n setje of een half-jacket met een lichte en donkere set lenzen (en als er tips voor een goede combinatie zijn hou ik me ook aanbevolen).
bedankt!
Voor het fietsen lijkt een jawbone me toch beter dan een half jacket die toch maar kleine glazen heeft. Tenzij misschien de XLJ versie. Bij zo'n jawbone heb je sowieso een set lichte en donkere glazen en kan je zeer vlot wisselen.
Deze vraag zal vast wel vaker voorbij zijn gekomen maar ik krijg het niet gevonden.
Aanbieders op internet zoals "jeroen uit Hilversum" en "roy uit limburg' bieden altijd veel Oakley spullen aan, zijn die beide gewoon betrouwbaar? Het spul is allemaal origineel en eerlijk?
Alvast bedankt
Aanbieders op internet zoals "jeroen uit Hilversum" en "roy uit limburg' bieden altijd veel Oakley spullen aan, zijn die beide gewoon betrouwbaar? Het spul is allemaal origineel en eerlijk?
Alvast bedankt
Do not CROSS the road!
U moet wel oppassen tegenwoordig zijn er redelijk wat namaak jawbones te vinden op het internet deze worden meestal aangeboden met 3 lenzen en er staat een livestrong doos bij.
Ofwel op de zwarte earsocks of witte earsocks staat livestrong gedrukt!
Dit is dus NAMAAK!! dus bij deze pas op
Ofwel op de zwarte earsocks of witte earsocks staat livestrong gedrukt!
Dit is dus NAMAAK!! dus bij deze pas op