Ja, mijn witte Tcube Carbontech die nu bijna 2 jaar oud is was 5.500 euro zie ook eerder dit topic, ben alleen die accountgegevens kwijt dus vandaar onder dit nieuwe account .farelli schreef:[img]
Het is inderdaad geen celeste maar wel een prachtige fiets. Elders op dit forum zijn betere foto's te zien.
En die carbontech is die nou echt zo extreem duur? Ik dacht dat dit model van zo'n 3 of 4 jr geleden was.... maar ik kan er zomaar langs zitten.
Bianchi
Voor de duidelijkheid: mijn 2e zin slaat niet op de (prachtige ) T-cube maar op de eerder genoemde 928, althans ik denk dat dit een 928 CarbonTech is.
Mooie Infinito. Kun je een foto plaatsen van frontaal zijaanzicht? Dan zien we d'r beter.wvda70 schreef:Hier mijn nieuwste aanwinst... past denk ik prima in deze topic.. Ik vind het een plaatje en ben ook wel benieuwd naar andere reacties.
Uploaded with ImageShack.us
wow prachtige fiets, misschien dat ik later zo iets koop nu opzoek naar een model rond de 1200 EUR XDfarelli schreef:Mooie Infinito. Kun je een foto plaatsen van frontaal zijaanzicht? Dan zien we d'r beter.wvda70 schreef:Hier mijn nieuwste aanwinst... past denk ik prima in deze topic.. Ik vind het een plaatje en ben ook wel benieuwd naar andere reacties.
Is dit zijaanzicht beter? heb de fiets net gewogen... 7,7 kg das natuurlijk zonder zadeltasje..
Morgenavond ga ik er weer mee aan de bak! .. kan eigenlijk niet wachten
(een andere stuurpen staat nog op het wensenlijstje.. geen prio)
groeten Willem
Schitterende fiets! Prachtige groep erop en de witte pedalen passen er perfekt bij, vind ik! Rijd heerlijk?jdruwe schreef:wvda70 schreef:Hier mijn nieuwste aanwinst... past denk ik prima in deze topic.. Ik vind het een plaatje en ben ook wel benieuwd naar andere reacties.
-
- Forum-lid
Ik ben al een tijd op zoek naar dit frame, mocht iemand zo eentje ooit tegenkomen in 57 of 59...
Het gaat om de Bianchi D2 Super Pista 2009
Met Campa Record en Campa Pista wielen moet dat toch een verantwoord fietsje worden
Het gaat om de Bianchi D2 Super Pista 2009
Met Campa Record en Campa Pista wielen moet dat toch een verantwoord fietsje worden
Prachtige fiets. Ook een mooi gewicht. Er zullen wel mensen zijn die klagen over het gebrek aan Celeste, maar ik vind hem prachtig.wvda70 schreef: <foto>
<foto>
Is dit zijaanzicht beter? heb de fiets net gewogen... 7,7 kg das natuurlijk zonder zadeltasje..
groeten Willem
Veel plezier ermee!
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
[/quote][/quote]
Schitterende fiets! Prachtige groep erop en de witte pedalen passen er perfekt bij, vind ik! Rijd heerlijk?[/quote]
rijd idd erg goed. frame voelt lekker aan en het schakelen gaat super snel met die kenmerkende "campa-klik"
Schitterende fiets! Prachtige groep erop en de witte pedalen passen er perfekt bij, vind ik! Rijd heerlijk?[/quote]
rijd idd erg goed. frame voelt lekker aan en het schakelen gaat super snel met die kenmerkende "campa-klik"
Kan je niet helpen Bas .
Het is eigenlijk vreemd dat die groen/blauwe kleur "celeste" wordt genoemd. Celeste is hemelsblauw net als die originele Bianchi jerseys.jules_msk schreef:Prachtige fiets. Ook een mooi gewicht. Er zullen wel mensen zijn die klagen over het gebrek aan Celeste, maar ik vind hem prachtig.wvda70 schreef: <foto>
<foto>
groeten Willem
Veel plezier ermee!
Als ik mij goed herinner waren de vroegere Bianchi fietsen dezelfde kleur blauw als de shirts, dus hemelsblauw. Er gaan allerlei verhalen rond dat men ooit gebrek aan de juiste kleur had en per ongeluk de blauwe verf had vermengd met een groenere soort waarna de huidige "Celeste" kleur is ontstaan. Ik heb er veel naar gezocht maar ben nooit iets tegengekomen waar de juiste story vermeld werd over het ontstaan van deze vreemde groen/ blauwe kleur die men celeste noemt. Zijn er Bianchi lovers die het wel weten?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955