Hallo,
ik denk erover om een Edge 500 bundel aan te schaffen. Deze kan meerdere fietsen onthouden heb ik gelezen. Wie kan mij vertellen of de ODO (totaal afgelegde afstand) ook per fiets afzonderlijk wordt vastgelegd? Dus dat ik per fiets zie wat de totale kilometerstand is.
Alvast dank!
Garmin Edge 500 vraagje
- alliance_0
- Forum-lid
Zeker nog niet bekend met de Bryton Rider producten!
Was ik inderdaad nog niet mee bekend maar als ik het zo bekijk ga ik liever voor het A-merk dan een Taiwanese kloon. Het zal best goed werken maar ik heb liever het origineel. Ook ben al bekend met de software en webinterface van Garmin, dus dat vind ik wel handig. Maar toch bedankt voor de tip.
Weet iemand trouwens of je de cadans- en snelheidssensor bij de Edge 500 ook achteraf te wisselen valt tussen ingestelde fietsprofielen?
Weet iemand trouwens of je de cadans- en snelheidssensor bij de Edge 500 ook achteraf te wisselen valt tussen ingestelde fietsprofielen?
- alliance_0
- Forum-lid
Als ik de A-merk Garmin topics hier lees, ben ik blij dat ik daar niet voor gekozen heb. Scheelt buiten een heleboel geklungel en ergernissen ook nog een boel geld. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Veel geluk met jouw keuze. Ik heb trouwens wel sterk het gevoel dat het niet lang meer zal duren, gezien de enorme toename in verkrijgbaarheid in Nederland, eer Garmin naar een (terecht) tweede plaats wordt verwezen op het gebied van fietsgps.