Ja zeker weten. De fiets ziet er gewoon veel mooie uit, en rijdt ook nog eens een stuk beter en voelt net zo licht aan. Echt waanzinnig licht voor een alu frame.Carrinthe schreef:Het is inderdaad een mooie fiets. Vind de FSA crank ook veel mooier dan de standaard Ultegra crank. Heb je nog overwogen om het binnenblad te laten vervangen door een 39? Ik ben ook heel benieuwd wat voor korting je krijgt op deze fiets. Nu je gemerkt heb dat de Trek al beter fietste dan de Synapse en de CAAD nog zoveel beter is ben je vast wel blij dat je alsnog besloten heb deze terug te brengen. We zijn benieuwd naar het vervolg.
Klopt de Trek wordt het zeker niet. Of de CAAD10 of helemaal niets..Carrinthe schreef: Overigens, wanneer je na de aanpassing nog steeds het gevoel hebt dat de maat toch te klein is dan moet ik bovenstaande reacties wel gelijk geven, geld terug en kijken of je de CAAD 10 ergens anders een maatje (63) groter kan kopen. Lullig misschein voor de FM maar het is jou geld (en geen klein bedrag) en jij moet er jaren van genieten. Ik bedoel, als je nu iets anders koopt (Trek) dan hou je toch het gevoel achteraf,... had ik nu maar,...
Carrinthe schreef: ps. Ik weet niet hoe je fietsenplan werkt, maar wanneer je alleen maar een kopie van je factuur hoeft in te leveren,...... maak een kopie van de Synapse factuur en lever deze in op je werk. Vraag geld terug van de huidige FM (wanneer de maat toch niet goed te krijgen is) en je hebt de vrijheid om je fiets overal te kopen,... dan moet het mogelijk zijn de CAAD in maat 63 te vinden. Het is maar een idee,..
Helaas werkt het fietsplan niet zo, heb vandaag nog gesproken met P&O ons bedrijf is aangesloten met TSR. Dit is een samenwerkingsverband tussen verschilende bedrijven en fietsenwinkels in mijn regio. Vlgs p&o is het niet mogelijk om een nota in te leveren het moet echt bij 1 van de aangesloten fietsewinkes gekocht worden wil ik aanspraak kunnen doen op ons fietsplan helaas
Maar in theorie zou de fiets goed moeten zijn als de afmetingen van stuur zadel trappers etc hetzelfde zijn als die bij de Trek, toch? We gaan morgen gewoon weer een stukje fietsen. Vast staat dat ik niet voor de Trek ga. Mocht het de aanpassing geen verbetering zijn dan vraag of ze nog een andere optie's hebben anders geld terug en dan hopen dat ik bij andere aangesloten fietsenwinkels wel kan slagen... (en dat zijn er niet veel, die racefietsen verkopen)