knappe fiets. Ik heb dezelfde wielen en ga er de stickers afhalen. Zal nog strakker ogenxytras schreef:Mijn aanwinst:
http://imageshack.us/photo/my-images/809/dsc05816d.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
-S2 2011
-shifters en derailleurs: campa record 2011
-crank: rotor compact
-remmen: kcnc
-stuur en pen: 3t ergonova team met lizard skins lintje en arx team
-zadel: slr kit carbonio flow
-pedalen: speedplay zero rvs
-kabels: powercords
-wielen: reynolds assault
-edge 500
Cervélo
-
- Forum-lid
Strakke fiets hor!!.
Ik blijf het een fantastisch mooi frame vinden. en natuulijk erg mooi afgemonteerd!
Ik blijf het een fantastisch mooi frame vinden. en natuulijk erg mooi afgemonteerd!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Ik vind de wielen qua kleur goed kunnenxytras schreef:Mijn aanwinst:
http://imageshack.us/photo/my-images/809/dsc05816d.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
-S2 2011
-shifters en derailleurs: campa record 2011
-crank: rotor compact
-remmen: kcnc
-stuur en pen: 3t ergonova team met lizard skins lintje en arx team
-zadel: slr kit carbonio flow
-pedalen: speedplay zero rvs
-kabels: powercords
-wielen: reynolds assault
-edge 500
decals zijn agressief maar ja wel mooie reynolds wielen
alles bij elkaar vind ik het een hele mooie bike hoor !!
-
- Forum-lid
Dat geloof ik graag.xytras schreef:Bedankt voor de mooie reacties! De fiets rijdt super!
Vanwaar de keuze voor de Rotor i,p.v het Campa Record cranckstel en hoe vind je het rijden?
Sta op het punt om een Cervelo RS te gaan aanschaffen met dezelfde samestelling (m.u.v. de wielen) of ik houd de Campa skeletonremmen ook.
Zit wel een behoorlijk gewichtsverschil tussen de KCNC remmen en de Campa als de opgave van KCNC klopt (170 gr per paar) t.o.v. de 278 gr van de Campa.
Wat is het gewicht van jouw fiets?
wat zijn eigenlijk powercords ? zijn dat lichtere kabels ??
-
- Forum-lid
KIjk maar eens op deze sitedrummie71 schreef:wat zijn eigenlijk powercords ? zijn dat lichtere kabels ??
http://www.carbonfreaks.nl/winkel/power ... 5_154.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De keuze voor de rotor is gekomen omdat ik de crank wel mooi vond en ik eens de ovale bladen wilde proberen en aangezien deze toch het mooist staan op een rotorcrank... Op een vlak wegdek voel je er volgens mij weinig tot niets van, doch wanneer het oploopt en bergop ervaar ik een "makkelijkere trapbeweging" tov ronde bladen. Maw het dood punt lijkt verminderd zodoende ik er tevreden van ben. Het campa crankstel incl bladen zal wel tot 150 gr lichter zijn tov de rotor met de aero-bladen. Mss dat ik om deze reden wel nog eens verander.pinarellomyway schreef:Dat geloof ik graag.xytras schreef:Bedankt voor de mooie reacties! De fiets rijdt super!
Vanwaar de keuze voor de Rotor i,p.v het Campa Record cranckstel en hoe vind je het rijden?
Sta op het punt om een Cervelo RS te gaan aanschaffen met dezelfde samestelling (m.u.v. de wielen) of ik houd de Campa skeletonremmen ook.
Zit wel een behoorlijk gewichtsverschil tussen de KCNC remmen en de Campa als de opgave van KCNC klopt (170 gr per paar) t.o.v. de 278 gr van de Campa.
De opgave van kcnc klopt niet, want de mijne wegen 164 gr incl remblokhouders Het gewicht van mijn fiets weet ik niet. Ik denk rond de 7 kg. Hij voelt iets zwaarder aan dan met de wilier cento frameset en deze zat rond 6,7 kg als ik mij niet vergis. Met LW zou ik wel weer aan 6.5 geraken maar dat is een serieuze inverstering natuurlijk
Uploaded with ImageShack.us
R3 2010
dura ace 7800 groep
mijn rd 7900 moet ik nog monteren
oval stuur en stuurpen
kuiper wielen
of
Niobium handgespaakt klimsetje
in klim uitvoering circa 6,9 kg
-
- Forum-lid
wow, hele mooie fiets!
-
- Forum-lid
Thanks voor de info en veel rijplezier.xytras schreef:De keuze voor de rotor is gekomen omdat ik de crank wel mooi vond en ik eens de ovale bladen wilde proberen en aangezien deze toch het mooist staan op een rotorcrank... Op een vlak wegdek voel je er volgens mij weinig tot niets van, doch wanneer het oploopt en bergop ervaar ik een "makkelijkere trapbeweging" tov ronde bladen. Maw het dood punt lijkt verminderd zodoende ik er tevreden van ben. Het campa crankstel incl bladen zal wel tot 150 gr lichter zijn tov de rotor met de aero-bladen. Mss dat ik om deze reden wel nog eens verander.pinarellomyway schreef:Dat geloof ik graag.xytras schreef:Bedankt voor de mooie reacties! De fiets rijdt super!
De opgave van kcnc klopt niet, want de mijne wegen 164 gr incl remblokhouders Het gewicht van mijn fiets weet ik niet. Ik denk rond de 7 kg. Hij voelt iets zwaarder aan dan met de wilier cento frameset en deze zat rond 6,7 kg als ik mij niet vergis. Met LW zou ik wel weer aan 6.5 geraken maar dat is een serieuze inverstering natuurlijk
Als ik voor de RS ga dan zal ik hem zeker op de site zetten.
Mijn nieuw speelgoed (tuned by TS-Bikes)
Cervelo S3 2011
Maat 58 (1m885) - Zadelhoogte 81,8cm - Stuurpen 11cm - afstand zadel center stuur 60cm
Groep Sram Red Black
RED 10v 11-26 cassette
Crankstel Rotor 3D compact 50/39 172,5 + chain catcher Rotor
Stuur 3T Rotundo team 44cc
Stuurpen 3T ARX team
Zadelpen Cervelo Aero 11cm
Zadel Sella Italia SLR Kit Carbonio Zwart
Pedalen Look Keo 2max carbon
Wielen reynolds Assault (decals misschien nog te verwijderen)
Snelspanners set titanium Z7 zwart race (niet op foto)
Banden Vredestein Fortezza tricomp Slik
Bidonhouders Arundel Mandible Carbon
stuurlint Lizardskins DSP
gewicht 6,9kg
Cervelo S3 2011
Maat 58 (1m885) - Zadelhoogte 81,8cm - Stuurpen 11cm - afstand zadel center stuur 60cm
Groep Sram Red Black
RED 10v 11-26 cassette
Crankstel Rotor 3D compact 50/39 172,5 + chain catcher Rotor
Stuur 3T Rotundo team 44cc
Stuurpen 3T ARX team
Zadelpen Cervelo Aero 11cm
Zadel Sella Italia SLR Kit Carbonio Zwart
Pedalen Look Keo 2max carbon
Wielen reynolds Assault (decals misschien nog te verwijderen)
Snelspanners set titanium Z7 zwart race (niet op foto)
Banden Vredestein Fortezza tricomp Slik
Bidonhouders Arundel Mandible Carbon
stuurlint Lizardskins DSP
gewicht 6,9kg