Van het weekend de nieuwe Supersix Evo gezien, betast en beklommen. Een erg mooie fiets. Veel ranker gebouwd dan de supersix (hi-mod).
Wat me wel tegen viel is de wijze waarop de lak of stickers zijn aangebracht (ik heb de EVO met Sram red gezien). Niet echt heel strak gedaan, en je voelt ook heel duidelijk dat het stickers zijn. De randen van de stickers zijn ook niet altijd erg fraai. Gelukkig zitten de stickers wel onder een laag lak.
Wel jammer dat voor een hi-end frame in 2012 niet alle kabels bij de EVO door het frame lopen. Als je de nieuwe Specialized Tarmac sl4 bekijkt, dan zie je dat het kan en erg fraai is. uiteraard heeft het ook een nadeel qua montage en wellicht geluid (rammelen), maar het oogt wel erg strak als de kabels door het frame lopen.
Uiteraard een erg lichte fiets, maar met een"gewone" Supersix met Sram Red kom je ook in de buurt van de 7 kilo in maat 58. Daarnaast is de "gewone" Supersix wel erg mooi gespoten. Wellicht zelfs dat de "gewone" Supersix wat geschikter is voor de zware rijders onder ons, want dat is met de EVO voor mij nog niet helemaal duidelijk.
Cannondale supersix EVO
- boswielrenner
- Forum-lid
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Dacht dat het wellicht info is voor Mensen die evo willen kopen
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Ditzelfde vehaal heb je al op het Cannondale topic geplaatst, dus ik snap ook niet waarom je een nieuwe discussie opent !!
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik heb het eerst hier gezet, en zag dat dat niet correct was. Vervolgens de tekst in de Cannondale topic gezet. Hier kan dus een slotje op.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29