Cannondale
- boswielrenner
- Forum-lid
Dat is een zeer goede reden
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Ben het trouwens wel met je eens dat Cannondale wat star is t.a.v. afmontage en de vrijheid die je daarbij hebt als klant.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Hai ik ben nieuw hier, deze week foto van mijn fiets gepost CAAD 8. Fijne en stijve fiets en prima voor mijn gewicht, ca. 85 kg. De SI crankarmen zijn wat mij betreft door de mand gevallen, na een jaar sturen heb ik de aluminium bussen (trapperbevestiging) los getrapt uit het carbon en vervangen voor een SL-K set.
-
- Forum-lid HC
je trapt je FSA crankstel (want dat is het carbon si crankstel kapot en beloond de producent vervolgens met de aankoop van vrijwel hetzelfde maar dan met het FSA merk erop. Als iets binnen het jaar kapot gaat zal dat merk (als het geen garantie is) in ieder geval aan mij voorlopig niet verkopen.
Kocht de SL set voor niet veel op marktplaats en als je iets veel (onder alle omstandigheden) gebruikt, slijt het gewoon. Neemt niet weg dat de cranks het wat mij betreft wat langer uit hadden mogen houden. Overigens was ik al op de hoogte van het feit dat Cannondale en FSA een innige relatie met elkaar hebben, maar dat terzijde.
De Evo schema's vind ik echt veel mooier dan de gewone Supersix. Model 2012 wordt dus in elk geval niet mijn volgende fiets.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik vind de schema's van de EVO wel mooi, maar ik hoop dat de kwaliteit van het spuit werk en de decals nog wat beter zal worden. Ik vind het jammer dat Cannondale niet meer de dubbele naam op de onderbuis gebruikt. Ik vond dat erg mooi. Jammer dat de zwarte variant van de EVO met de Red groep niet de naam Cannondale in het wit op de onderbuis heeft staan.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
- henschoten
- Forum-lid
Ooww, wat een kleintje. En dan lijkt het voorwiel ook nog 26" te zijn. (ik weet het, het is de foto) Mooie specs hoor, wel een beetje erg zwart allemaal...
Misschien een hele domme vraag maar hoe ben jij aan een los cannondale frame gekomen?liviolivius schreef:Snelle foto gemaakt van mijn nieuwe bike: CAAD10 - SISL Hollowgram 53/39 crank - SRAM Red Black. Incl Powertap 7,28kg
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
complete fiets kopen , onderdelen verkopen hou je het frame overfrenkie schreef:Misschien een hele domme vraag maar hoe ben jij aan een los cannondale frame gekomen?liviolivius schreef:Snelle foto gemaakt van mijn nieuwe bike: CAAD10 - SISL Hollowgram 53/39 crank - SRAM Red Black. Incl Powertap 7,28kg
Volgens de Cannondale website kun je deze kleur alleen kopen bij de dura ace-mix versie van de caad10
Voor 2800 euro lijkt me dat nou niet de meest ideale fiets om vervolgens te strippen als het je alleen om het frame gaat
Voor 2800 euro lijkt me dat nou niet de meest ideale fiets om vervolgens te strippen als het je alleen om het frame gaat
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift