Kan iemand vertellen hoe Agu wielerkleding valt qua maatvoering?
Zit namelijk bij "normale" kleding tussen XL en XXL. Als het dus normaal/ruim valt kan ik dus XL pakken en als het klein valt XXL.
Kan wel ergens passen natuurlijk, maar heb op internet wat aanbiedingen gezien. Lullig om ergens te passen en vervolgens op internet te bestellen.
AGU - hoe valt 't?
"normale kleding" XL/XXL = AGU L/XL
Agu valt dus behoorlijk ruim. Ik zou dan nog eerder naar L neigen dan naar XL.
Eens met arepol. Heb normaal M maar voor AGU S en dat valt nog ruim...... ik zou dus ook voor L gaan als ik jou was!
Misschien wel M...arepol schreef:"normale kleding" XL/XXL = AGU L/XL
Ik heb een Agushirt in L wat me veel te groot/ruim is. Gewone kledij mt 50, Italiaanse shirtjes XL en dat zit dan nauw aangesloten.
Doe dan maar L. Ze zijn ook lang.
Juist ja..krijg ook altijd claustrofobie als ik die italiaanse shirts uit moet trekken na het passen.MVH-76 schreef:Die vlieger gaat voor mij op. haha.scepticus schreef:AGU is bierbuik-compatible.
Dan ga ik voor L/XL, omdat ik de lengte ook nodig heb.
Bedankt voor de tips!
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
WAS bierbuik compatible!scepticus schreef:AGU is bierbuik-compatible.
Mijn oude AGU FIETS shirt is XXL en zit lekker ruim. Een ander oud AGU shirt , ook XXL, eveneens. De huidige pasvorm is echter veel strakker geworden. Een nieuwe AGU XXL die ik paste zat gewoon (te)strak om mijn lichaam. Het schijnt dat alle merken de shirts meer bodyfit maken, dus nauwer sluitend. Maar....passen = weten!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955