Hai,
Ik heb een tijdje geleden een Canyon racefiets gekocht bij onze oosterburen. Een prima fiets en ik ben blij met de aanschaf daarvan.
Echter bij de eerste rit hoorde ik een rammel in het voorwiel (Mavic Ksyrium Equipe), even gebeld met Canyon Heerlen en die vertelden mij dat er een bevestigingsblokje in de velg loszat, dat is voor u geen probleem, gewoon opsturen en alles komt voor elkaar. Het is a.s.vrijdag twee maanden geleden dat het voorwiel heb opgestuurd en en heb nog steeds geen vervanging. Ik ben best wel flexibel en heb een voorwiel te leen van mijn broer, maar dit loopt toch een beetje alle spuigaten uit.Canyon Heerlen kan zeggen wat het wil, dat het een internet winkel is en ze geen service kunnen bieden zoals een FM op de hoek, of dat de velg niet bij Mavic op voorraad blijkt te zijn, maar dit kan zelfs Canyon niet maken zijn dacht ik zo te weten. Na wat telefoontjes Canyon Heerlen is er niets veranderd. God mag weten wanneer het nieuwe voorwiel bij mij arriveert. Wat zijn mijn rechten?
Ik wil zo langzamerhand toch wel op enige wijze gecompenseerd worden, moreel ben ik ook wel verplicht om mijn broer een vergoeding te geven voor het gebruik van zijn voorwiel.
Alle tips en let wel, opbouwende kritiek zijn welkom.
Grt Ben.
Canyon
-
- Forum-lid
A Little Less Conversation, A Little More action Please
-
- Forum-lid
Ik ben zelf erg tevreden over de afhandeling van klachten en garantieregeling.
In principe kan canyon het probleem niet bij mavic neerleggen, jij hebt het product immers bij canyon gekocht. Het is wel zo dat de vakantieperiode er tussen zit. Wat geeft Canyon aan? Heb je al een oplossing voorgesteld?
p.s. er is al een canyon topic
In principe kan canyon het probleem niet bij mavic neerleggen, jij hebt het product immers bij canyon gekocht. Het is wel zo dat de vakantieperiode er tussen zit. Wat geeft Canyon aan? Heb je al een oplossing voorgesteld?
p.s. er is al een canyon topic
-
- Forum-lid
spook schreef:Ik zeg slotje en Canyon topic.
Hoezo?
Dan kom ik toch helemaal onderaan te staan en krijg ik waarschijnlijk lang niet zoveel reacties als nu??????
- robbebopper
- Forum-lid HC
Zeg, Swoosh, doe even niet zo arrogant. Je begint een beetje veel capsones te krijgen als je het mij vraagt.
En voor het geval dat je nu heel adrem gaat zeggen dat je het mij niet vraagt, zeg ik: 'Nee, dat weet ik, maar als je het zou vragen, zou ik zeggen dat je teveel capsones begint te krijgen.
En voor het geval dat je nu heel adrem gaat zeggen dat je het mij niet vraagt, zeg ik: 'Nee, dat weet ik, maar als je het zou vragen, zou ik zeggen dat je teveel capsones begint te krijgen.
-
- Forum-lid
swoosh schreef:
Canyon schreef:
-
- Forum-lid
Okay, vrolijke vrienden, reageer dan maar even ergens in het Canyon topic, daar staat ie nu, ik ben benieuwd. Deze mag nu op slot!
Grt Ben.
Grt Ben.