Gezocht: Fietsmaatje(s) omgeving Amersfoort
-
- Forum-lid
Gezocht: Fietsmaatje of fietsgroepje omgeving Amersfoort i.v.m. verhuizing.
Aangeboden: Oneindig kop- en sleurwerk van het kaliber 30-35 avg.
Aangeboden: Oneindig kop- en sleurwerk van het kaliber 30-35 avg.
-
- Forum-lid
Iedereen op vakantie? Ik zie ze wel hier hoor, die fietsers, maar blijkbaar zitten die niet op het forum
Ik woon in Amersfoort... fiets normaal in mijn eentje.
Beginnend wielertoerist zal ik maar zeggen, iets meer dan een jaar geleden mn eerste racefiets gekocht.
Ik fiets vooral veel heen en weer naar mn werk in utrecht. Verder af en toe een rondje in het weekend. Maar ik heb soms een beetje moeitje met de doelloosheid van rondjes dus ik zoek liever uitdagingen van A naar B...
De flexibiliteit en het niet hoeven plannen van het alleen fietsen vind ik wel lekker makkelijk. Maar wellicht zijn de rondjes net wat boeiender als als je met iemand samen fietst..
Dus, ik wil best een keer een poging wagen en lekker uit de wind achter je aan fietsen, misschien laat ik mezelf dan nog wel verleiden om ook wat kopwerk te doen
Wie weet bevalt het wel heel goed...
Beginnend wielertoerist zal ik maar zeggen, iets meer dan een jaar geleden mn eerste racefiets gekocht.
Ik fiets vooral veel heen en weer naar mn werk in utrecht. Verder af en toe een rondje in het weekend. Maar ik heb soms een beetje moeitje met de doelloosheid van rondjes dus ik zoek liever uitdagingen van A naar B...
De flexibiliteit en het niet hoeven plannen van het alleen fietsen vind ik wel lekker makkelijk. Maar wellicht zijn de rondjes net wat boeiender als als je met iemand samen fietst..
Dus, ik wil best een keer een poging wagen en lekker uit de wind achter je aan fietsen, misschien laat ik mezelf dan nog wel verleiden om ook wat kopwerk te doen
-
- Forum-lid
@Deijn: Verenigingen uiteraard gecheckt, en ik word ook wel lid van WV Eemland. Maar meestal komt het toch neer op trainen in een kleiner groepje met bekenden door verschillen in tempo, het weer, etc.waardoor vaste tijden niet werken, etc.
@Martijnm: PB gestuurd.
@Martijnm: PB gestuurd.
-
- Forum-lid
Ik woon in Nijkerk en ben ook op zoek naar iemand(en) om soms samen mee te gaan fietsen.
Ook ik ben beginnend wielrenner.....
Gemiddeld fiets ik 1 a 2 keer per week,,,,ligt ook aan het weer natuurlijk.
Ook ik ben beginnend wielrenner.....
Gemiddeld fiets ik 1 a 2 keer per week,,,,ligt ook aan het weer natuurlijk.
-
- Forum-lid
Hier iemand uit Nieuwland. Fiets ook alleen. 1x per week een rondje van ongeveer 50 km, gemiddeld 26 per uur. Misschien een idee om eens iets af te spreken? Ik kan me qua niveau ook wel onder de beginners scharen denk ik
Slaan we door of gaan we af!?
Hier nog één die af en toe in zijn eentje en rondje rijdt in de buurt van Amersfoort. Woon sinds april in Amersfoort dus moet de buurt nog goed verkennen, zit sinds een kleine 2 jaar op de racefiets. Wil graag sterker worden, dus wie weet kan er een groepje gevormd gaan worden.martijnm schreef:Ik woon in Amersfoort... fiets normaal in mijn eentje.
-
- Forum-lid
Ik woon ook in Amersfoort en fiets met 2 groepen mee!
Ik ben lid bij WV Eemland, daar fiets ik maandagavond mee en soms een wedstrijdje op dinsdag of donderdag.
Daarnaast fiets ik mee met een ontzettend leuke gevarieerde groep op zondag (lange tochten) en woensdag (techniektraining). Dit is een 'wielrencursus' via http://www.video-cycle-racing.nl/home/wielrencursus_2" onclick="window.open(this.href);return false;
Het seizoen is bijna afgelopen, maar wellicht wil je een keer meerijden om te kijken of het klikt. 4 jaar geleden zijn we hiermee met 4 personen begonnen en inmiddels zitten we rond 20!
Ik ben lid bij WV Eemland, daar fiets ik maandagavond mee en soms een wedstrijdje op dinsdag of donderdag.
Daarnaast fiets ik mee met een ontzettend leuke gevarieerde groep op zondag (lange tochten) en woensdag (techniektraining). Dit is een 'wielrencursus' via http://www.video-cycle-racing.nl/home/wielrencursus_2" onclick="window.open(this.href);return false;
Het seizoen is bijna afgelopen, maar wellicht wil je een keer meerijden om te kijken of het klikt. 4 jaar geleden zijn we hiermee met 4 personen begonnen en inmiddels zitten we rond 20!
-
- Forum-lid
@mrveenstra: WV Eemland is bekend, daar ga ook mee. Die andere groep is dus niet vrijblijvend maar gelieerd aan die cursus?
@anderen: Gezien de animo, wellicht komende zondag een rondje maken van 2u / 60km over de Heuvelrug, Om 10u bij Beestenmarkt in centrum Amersfoort verzamelen? (onder voorbehoud van het weer).
@anderen: Gezien de animo, wellicht komende zondag een rondje maken van 2u / 60km over de Heuvelrug, Om 10u bij Beestenmarkt in centrum Amersfoort verzamelen? (onder voorbehoud van het weer).
Ik heb ook sinds kort een racefiets, al een paar ritjes gemaakt snelheid is ronde de 29 km/h gemiddeld.
Zondag ben ik verhinderd maar zaterdag 27ste ga ik de gildetocht doen misschien een leuke vervolg afspraak?
http://www.tempo-toer.nl/index.php?opti ... &Itemid=72" onclick="window.open(this.href);return false;
Zondag ben ik verhinderd maar zaterdag 27ste ga ik de gildetocht doen misschien een leuke vervolg afspraak?
http://www.tempo-toer.nl/index.php?opti ... &Itemid=72" onclick="window.open(this.href);return false;
Racefiets: Stevens Stelvio
Mountainbike: Proflex K2 5500
Mountainbike: Proflex K2 5500