91,556 km in een uur!!!
http://www.gizmag.com/new-world-record- ... ing/19497/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuw werelduurrecord
Gugi, kom er maar in!
-
- Forum-lid
Ik snap het niet. Hij reed achteruit. Dat zullen dus wel twee records zijn!
En dus ook voor de 1-uurs tijdrit.tomg88 schreef:Onlangs was hier ook nog een topic over op het fiets forum. De TU Delft zocht kandidaten voor een aanval op hoogste snelheid over een 200 of 500 meter sprint in een soortgelijk voertuig.
De studenten zullen de lat weer iets hoger moeten leggen.
-
- Forum-lid HC
Ging hij wel echt achteruit? hij lag op zijn rug maar zijn hoofd ging eerst.stillekracht schreef:Ik snap het niet. Hij reed achteruit. Dat zullen dus wel twee records zijn!
't is trouwens wel een onhandig apparaat op de openbare weg als er veel stoplichten zijn.
-
- Forum-lid
Ehm, als je op je rug ligt en je hoofd eerst gaat dan ga je toch achteruit?ericpeters schreef:Ging hij wel echt achteruit? hij lag op zijn rug maar zijn hoofd ging eerst.stillekracht schreef:Ik snap het niet. Hij reed achteruit. Dat zullen dus wel twee records zijn!
't is trouwens wel een onhandig apparaat op de openbare weg als er veel stoplichten zijn.
Maar serieus, als je goed naar de foto's kijkt dan lijkt het er sterk op dat hij inderdaad achteruit heeft gereden.... De 'vin', volgens mij de uitsparing voor het grote wiel, zit aan de achterkant bij het rijden, maar vóór de rijder als hij stil staat!
Het is altijd feest op de Laen