Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Scheurtje in helm. Vervangen of repareren? (+foto)

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 17 aug 2011 22:31

fransoos schreef:Citaat: ik zie geen scheldtirades

Citaat2: flikker op, trol


Hihi... Need I say more?? '-)
Je moet de boel niet verdraaien. Toen jij in je post hierboven verkondigde dat men hier scheldtirades schreef klopt niet. Hou je gewoon bij de feiten. Mensen als beammeup zijn niet uit op een normale discussie maar proberen expres het niveau hier aan te tasten met nietszeggende suffe opmerkingen. Hij stuurt aan op een minderwaardige discussie en vind het allemaal niet belangrijk. Zijn posts werken als een stoorzender en dat is ook zijn opzet. Niet bedoeld om te discussieren maar om te irriteren. Daar heb ik maar één passend antwoord op.
Afbeelding

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 17 aug 2011 23:03

eelcoz schreef: hoewel de toon (van verschillende kanten) niet echt lekker is in dit topic.
De 'toon' is op een forum (geschreven tekst) niet altijd makkelijk te onderscheiden. Woorden worden dan soms ten onrechte anders geintepreteerd, zeker als de lezende partij al wat kritisch is/leest. Dat wou ik maar even zeggen in deze discussie.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

beammeup
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 aug 2010 01:54

beammeup 17 aug 2011 23:28

swoosh schreef:Wat zit je nu de lul uit te hangen met je onnozele posts?
Flikker een eind op als je niets te vertellen hebt, trol. :evil:
Ik heb inderdaad niet zo veel te vertellen,.. en ook geen moeilijke woorden nodig om dat te doen.
Je noemt andere gebruikers hier dom. Vervolgens noem je ze Bep en Truus,.. onwetend,.. ze missen technische kennis en gezond verstand.
Daarna ga je nog quasi leuk doen over een scheur in een frame van een fiets.
Dan ga je vrolijk door met 'als je wat van constructies begrijpt'. Iedereen is weer dom en ongefundeerd en denkt zwart/wit.
We weten je niet juist te interpreteren,.. en elke blijk van jouw enorme kennis is vooral erg interessant voor andere forumgebruikers.

Weet je echt zeker dat je niet zelf een enorme klap op je hoofd hebt gehad?
Je wilt helemaal niet discussiëren want dat zou betekenen dat je open staat voor de mening van anderen.
Het enige wat jij wilt is vooral iedereen overrompelen en op zijn plek zetten als hij/zij niet in jouw maat meeloopt.
Jij mag me onnozel noemen en een lul en een trol.
Jouw gedelibereerde hufterigheid is in mijn opvatting vooral erg respectloos.

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 18 aug 2011 01:00

Wel ik heb wél veel te vertellen en ook nog met een doel. Ik maak graag andere mensen wijzer. Ik ben iemand die graag kennis en visie uitdraagt en dan wel op zo'n manier dat zelfredzaamheid van mensen positief beinvloed wordt. Zelfredzaamheid is een groot goed.

Je komt hier met een bepaalde opsomming van woorden die ik geschreven zou hebben, maar zo schreef ik die niet.
Ik schreef die woorden in een bepaalde context. Die context maakt nu net het verschil.
Als je alles zomaar op één hoop gooit krijg je vreemde uitkomsten en verwrongen werkelijkheden.
Het is precies hetgeen ik bestrijd.

Misschien moet je nog eens terug lezen en exact gaan analyseren waar en waarom ik bepaalde woorden gebruik en wat ik er nu precies mee bedoel. Interpreteren kun je leren. Wat dat betreft heb jij nog wel een weg te gaan . . .
Afbeelding

beammeup
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 aug 2010 01:54

beammeup 18 aug 2011 10:01

Ik ken heel inspirerende wijze mensen waar ik graag van leer die ik nog nooit iemand dom heb horen noemen.
Je hebt al die woorden letterlijk geschreven in de letterlijke context dat jij als superieur gezien moet worden.
Je zou je kapot moeten schamen en niet met dit soort slappe excuses aan moeten komen.

thomas1974
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 29 apr 2007 00:27

thomas1974 18 aug 2011 13:32

swoosh, je manier van discussieren is helemaal niet in de haak. De kwalificaties die jij gebruikt horen in geen enkele discussie thuis, dat heeft helemaal niets te maken met de nobele doelen die je zegt voor ogen te hebben, ze zijn er zelfs in tegenspraak mee. Het is niet de eerste keer dat je een topic loopt te verzieken. Als iemand ook maar iets van je schrijfsels in twijfel durft te trekken mondt dat steevast uit in scheldkanonnades. Zoek alsjeblieft even op wat 'discusieren' inhoudt, want dat lijkt het enige te zijn dat je niet weet.

Het is nog geen vrijdag, maar ik zet toch het bier alvast koud :mrgreen:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 aug 2011 14:10

Ik heb hem heel even dichtgegooid. Gaat zsm weer open.
Less is bore

Gesloten