witte buitenband bianchi infinito
-
- Forum-lid
goedenavond,
ik ben bezig met mijn bianchi infinoto te pimpen nu was mijn oog gevallen op een witte buitenband,
weet alleen niet hoe dat eruit gaat zien,graag jullie mening!
het gaat om deze fiets:
ik ben bezig met mijn bianchi infinoto te pimpen nu was mijn oog gevallen op een witte buitenband,
weet alleen niet hoe dat eruit gaat zien,graag jullie mening!
het gaat om deze fiets:
- plantagenet
- Forum-lid
Wit blijft nooit mooi wit heb ik altijd begrepen
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Op mijn bianchi infinito, die overigens celeste groen is, lagen bij aanschaf witte buitenbandjes Vittoria Rubino Pro.
Dit is toch mooier dan helemaal zwarte, hoewel over smaakt valt te twisten.
En inderdaad door het straatvuil blijven ze niet stralend wit.
Dit is toch mooier dan helemaal zwarte, hoewel over smaakt valt te twisten.
En inderdaad door het straatvuil blijven ze niet stralend wit.
-
- Forum-lid
@ rensmeesters, ik heb nu een foto gevonden van een bianchi infinito,met gedeeltelijk witte banden,moet zeggen dat het wel een vooruitgang is
zijn dit dan ook de vittoria rubino pro banden?
zijn dit dan ook de vittoria rubino pro banden?
-
- Forum-lid
Dit zjin waarschijnlijk de vittoria's. Mijn fiets is precies zo, alleen de kleur van het frame is celeste.
@TS:
Ik denk dt het bij jouw fiets mooi kan staan. Maar zoiets is toch vooral een kwestie van smaak. Wat vind je zelf mooi?
Op m'n zwart-witte 928SL heb ik momenteel de witte Rubino Pro. Ik denk dat ik dat bij vervanging niet meer doe. Maar dat kan ook wat met het besmettelijke te maken hebben.
Ik denk dt het bij jouw fiets mooi kan staan. Maar zoiets is toch vooral een kwestie van smaak. Wat vind je zelf mooi?
Op m'n zwart-witte 928SL heb ik momenteel de witte Rubino Pro. Ik denk dat ik dat bij vervanging niet meer doe. Maar dat kan ook wat met het besmettelijke te maken hebben.
http://www.vittoria.com/product/rubino/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de Rubino Pro's op mijn oude fiets. Met een witte baan. Het is uiteraard meer schoonmaak-werk (verwacht niet dat je ze stralend wit kunt houden, een grijzig tintje krijgen ze nu eenmaal) dan een normaal zwart bandje. Ik denk dat het er op jou fiets mooi zal uitzien. Een compleet witte band lijkt me daarentegen weer helemaal niks.
Ik zou ze zelf overigens nooit meer kopen. Dat heeft dan niks met de kwaliteit van de band te maken, want daar ben ik tevreden over. Maar het schoonmaakwerk is ronduit irritant. Vooral in de herfst (of beter gezegd: bij elk regenbuitje) ziet de fiets er al snel onverzorgd uit omdat het vuil erg opvalt op je bandjes.
Ik heb de Rubino Pro's op mijn oude fiets. Met een witte baan. Het is uiteraard meer schoonmaak-werk (verwacht niet dat je ze stralend wit kunt houden, een grijzig tintje krijgen ze nu eenmaal) dan een normaal zwart bandje. Ik denk dat het er op jou fiets mooi zal uitzien. Een compleet witte band lijkt me daarentegen weer helemaal niks.
Ik zou ze zelf overigens nooit meer kopen. Dat heeft dan niks met de kwaliteit van de band te maken, want daar ben ik tevreden over. Maar het schoonmaakwerk is ronduit irritant. Vooral in de herfst (of beter gezegd: bij elk regenbuitje) ziet de fiets er al snel onverzorgd uit omdat het vuil erg opvalt op je bandjes.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
(Gedeeltelijk) witte bandjes kan best maar dan moet je zel wel iedere week ff boenen met een borstel en een sopje met dreft. In principe een kleine moeite. Ziet er vaak wel vet uit. Heb zelf met Michelin Pro3 gereden in 't wit.