Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

montagevet/pasta

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 20 aug 2011 01:57

Hoi,
zorroi schreef:Stel je niet zo aan met je proces en 2e/3e WO vergelijkingen. Gewoon pilletje 2Xdaags en dan zal het wel beter gaan hopelijk. Doe even relaxed zeg.
Dus jij vindt de gang van zaken gewoon normaal, ja?

Geef die pilletjes maar aan de heren beheerders en neem zelf ook maar je dagelijkse Prozac.

Er zijn grenzen en voor mij zijn ze op dit forum al ettelijke malen overschreden. Het geval Swoosh doet de deur dicht. Blijf jij maar rustig blind.

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 20 aug 2011 01:59

Hoi,
I can\'t change the world, but I can change the world in me (U2-Rejoice)
Doen gewoon.

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38470
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 aug 2011 09:20

@fdegrove: ik heb jouw posts nooit met EEN VINGER aangeraakt!!!!!!!!!!
Kom dan met bewijzen en geef de linkjes even door. Je zult ze niet vinden, want ze zijn er niet. Dit is een hele lage opmerking van je!
Less is bore

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 20 aug 2011 10:58

Hoi,

Jij of iemand anders. In ieder geval kwam het je goed uit.
Als het nog gebeurt zal je de bewijzen voelen en zal je niet hoeven te vragen om te tonen wat verwijderd is geworden. Kan het nog absurder of moet elk lid een kopie van het forum als backup gaan aanleggen?

De laagheid zit hem in de hypocrisie die hier gehanteerd wordt.
Als mensen zonder meer van het forum verbannen worden omdat ze hun mening uitdrukken waar ben je dan mee bezig? Of is er meer aan de hand en wordt de waarheid weggemoffeld?

Wat leiderschap betreft is de houding die je je aanmeet niet bevorderlijk voor de gang van zaken op een forum. En da's beslist niet de eerste keer dat dat overduidelijk is.

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

Gebruikersavatar
jackbrown
Forum-lid
Berichten: 720
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:31

Gebruikersavatar jackbrown 20 aug 2011 12:07

Wat is er in hemelsnaam aan de hand hier op het forum? Kunnen we niet meer fatsoenlijk eens of oneens met elkaar worden? Of is onze invulling van wat fatsoen is zo verschillend? Erg jammer dit.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

Carrinthe
Forum-lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 13 jun 2011 16:36

Carrinthe 20 aug 2011 12:22

jackbrown schreef:Wat is er in hemelsnaam aan de hand hier op het forum? Kunnen we niet meer fatsoenlijk eens of oneens met elkaar worden? Of is onze invulling van wat fatsoen is zo verschillend? Erg jammer dit.
+1 Enige zelfreflectie zou verschillende mensen hier niet misstaan. Het lijkt wel of je een misdaad begaat wanneer je het ergens niet mee eens bent.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50

woonwerk
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2009 21:54

woonwerk 20 aug 2011 14:56

jackbrown schreef:Wat is er in hemelsnaam aan de hand hier op het forum? Kunnen we niet meer fatsoenlijk eens of oneens met elkaar worden? Of is onze invulling van wat fatsoen is zo verschillend? Erg jammer dit.
+1 Nazi, gestapo ??? Elk historisch besef ontbreekt hier...........het is een forum over fietsen, niet meer dan dat...en dat allemaal in een draadje over montagepasta.... man, 'get a life'.....

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12985
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 20 aug 2011 15:32

woonwerk schreef:
jackbrown schreef:Wat is er in hemelsnaam aan de hand hier op het forum? Kunnen we niet meer fatsoenlijk eens of oneens met elkaar worden? Of is onze invulling van wat fatsoen is zo verschillend? Erg jammer dit.
+1 Nazi, gestapo ??? Elk historisch besef ontbreekt hier...........het is een forum over fietsen, niet meer dan dat...en dat allemaal in een draadje over montagepasta.... man, 'get a life'.....
Ik bemoei me nooit me dit soort discussies. maar nu even wel.

Dit soort bewoordingen vind ik absoluut niet kunnen op een forum. Stuur elkaar dan een PB of elkaars telefoonnummer en spreek het even uit (of niet natuurlijk)
Om dit soort bewoordingen naar elkaar te uiten en de wereld in te sturen gaat veel te ver.

Zeker niet via een post waarin iemand om een advies vraagt. (los van het feit over de zoekfunctie is alles te vinden op internet, dan kan je dit forum net zo goed opdoeken)

swoosh,
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2011 16:37

swoosh, 20 aug 2011 17:22

(Het volgende bericht staat ook in forumbeheer)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je bent tot 02 sep 2011 21:15 van dit forum verbannen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

De reden waarom je verbannen bent: Respectloos gedrag jegens mede forumleden (en niet alleen in het montagevet/pasta topic)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ik wordt beschuldigd van respectloos gedrag naar andere leden.
Totale flauwekul en een enorm zwaktebod.
Ik heb dat helemaal nergens gedaan en ook hier in dit topic niet. Wijs het aan!
Ik ben verantwoordelijk voor de woorden die ik schrijf in de hoedanigheid hoe ik ze schrijf.
Ik ben NIET verantwoordelijk voor wat andere mensen daar van maken.

Jullie hebben kennelijk niet het vermogen om normaal de dingen te interpreteren en verdraaien constant zaken en de context waarin dingen geschreven worden.
Julie ontwijken eigen verantwoordelijkheid voor een bepaalde sfeer op dit forum, waarschijnlijk hebben jullie niet eens het vermogen om dat zelf te zien. Het is vreemd maar typerend dat er zoveel signalen gemist worden. Als men feedback geeft wordt daar meestal niets mee gedaan, veelvuldig niet beantwoord, gewoon genegeerd of wars ontkend.

Misschien geeft het volgende een betere inzage:


Dit forum is van het magazine Fiets
Fiets is van Sanoma, een hele grote mediagigant,
Fiets is gewoon een product wat verkocht moet worden.
Het is slechts één van de vele magazines in het Sanoma gamma.
Het forum is opgezet als extraatje voor voornamelijk leden en om nieuwe leden te trekken.
Zoals ook voor andere magazines van Sanoma een forum is te vinden.
Het forum heeft zich uitgebreid maar niet ontwikkeld volgens verwachting.
De verwachting is meer volwassenheid en hoger niveau van informatie.
Maar dit forum is niet om fietsend Nederland te informeren maar bedoeld om bestaande Fietsmagazine te behouden en nieuwe leden te lokken. (Dit is een punt wat veel mensen missen)

Mensen schrijven hier omdat ze elkaar willen helpen, omdat ze kennis willen delen.
Maar eigenlijk worden jullie allemaal misbruikt door Sanoma.
Dit forum wordt expres eenvoudig én incompleet gehouden. Heel bewust.
Een goed gestructureerd forum zou nl het papieren magazine fiets schaden.
Ontwikkeling van het forum is dus niet gewenst.
Voor het beheer en moderatie hebben ze wat personen weten te strikken die niet door hebben dat ze gewoon gebruikt worden door Sanoma. Gebruikt om dit forum inefficiënt te houden zodat het mensen trekt naar het papieren magazine.

Nogmaals dit forum is niet van een onafhankelijke organisatie die tot doel heeft fietsend Nederland te informeren. Het heeft slecht tot doel om een product te verkopen nl het papieren magazine Fiets. Men houdt het hier expres slecht georganiseerd om niets vermoedende geesten proberen te strikken vooral maar een abonnement te nemen op het (onvolledige) blad Fiets. Elke week staan hier topics die al lang en breed behandeld zijn. De mensen die die vol schreven met bruikbare informatie schreven het voor niks. Hun tijd en energie, hun hele inzet wordt respectloos behandeld door dit wanbeheer.
Nieuwe topics worden geopend en bestaande uitgebreide informatie keer op keer op keer genegeerd. Kijk dat noem ik nu compleet respectloos. Het maakt ook dat gebruikers met een hoger kennisniveau er hier de brui aangeven. Dit forum ontwikkelt zich niet maar verschraalt. Alleen een paar diehards houden hier nog een bepaald niveau in stand..
Er zijn verschillende mogelijkheden te bedenken om dit op eenvoudige wijze te veranderen maar dat gaat men hier nooit doen om de redenen zoals ik benoemd heb.

Natuurlijk mag ik dit allemaal niet schrijven want ik leg iets bloot.


Ik ben hier de verkrachtingen van hetgeen ik schrijf en de aanvallen op mijn persoon goed zat.
Dit is een leugenachtige site waar ik niets meer mee te maken wil hebben.

Nu jullie besloten hebben tot een ban, wil ik dat jullie mijn account deleten en alle bijbehorende posts die ik op mijn gebruikersnaam heb staan. Mijn posts zijn mijn eigendom en ik wil geen relatie met mijn persoon tot dit leugenachtige forum meer hebben. Ik eis dat al mijn informatie uit jullie databases gedelete wordt. Dat is mijn recht en jullie plicht.

Het verwijderen van de genoemde gegevens uit de betreffende databases dient te geschieden binnen de redelijke termijn van 8 werkdagen.

# einde van deze mededeling

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16184
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 20 aug 2011 17:46

Je merkt gewoon op dit forum dat er hier lieden zitten wiens enige bedoeling het is de boel te verzieken.

Ook sommige moderatoren zijn niet volledig schuldvrij.
Zij verschuilen zich dan achter het feit dat ze ook hun mening mogen ventileren en dat het te moeilijk is om daar een gewoon account voor te gebruiken.

Heb ik al meermaals aangekaart, zonder succes.
En in dit topic ontaard de discussie volledig.
Jammer.

Terug on topic:
ik gebruik Tacx carbon pasta voor montage van carbon onderdelen.
Campagnolo vet in lagers.bracket
Kluber vet voor balhoofd lagers
I know myself like no one else
Nothing to defend

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 20 aug 2011 20:46

fdegrove schreef:Hoi,
rinke schreef:@swoosh Dat is nu juist het probleem, die zoekfunctie is zo verdomde slecht geworden sinds het nieuwe forum! Als ik naar een oud topic zoek waarvan ik weet dat het bestaat (zoals montagevet of tubebanden vs clincher) kan ik deze veelal niet meer vinden.
Om nu 100 paginas te moeten doorbladeren maakt het niet altijd makkelijker. Oplossing voor dit moment: Google search met woorden: fiets forum montagevet.
Hopelijk komt er echter een snelle update van de zoekfunctie ;)
De zoekfunctie is op papier ettelijke malen beter in een Php omgeving dan dat het voordien was. Het probleem is voornamelijk dat men het bekje open trekt en verwacht gelijk gevoed te worden.
Da's geen verwijt aan jouw adres in persona maar een algemene socio-culturele trend. Jongeren doen geen moeite meer, merk ik ook bij mijn eigen kid.
100 bladzijden is een berg voor jullie, voor anderen is het een schat aan informatie.
Die schat is samengesteld, dag na dag en beetje bij beetje,door mensen die jullie graag iets meegeven voor jullie toekomst in de hoop dat jullie die morgen met respekt gaan gebruiken om er jullie toekomst mee op te bouwen.

Frank, ;)
Sorry hoor Frank, maar als ik naast mijn 41.25 urige werkweek en elke dag 2 uur reistijd thuis kom heb ik een dochter van 15 maanden en een lieve vrouw. Nadat ik gezellig heb gegeten etc. wil ik nog wat sporten etc. Als ik daarna op de bank plof en nog even wat voor mij relevante topics wil lezen is het erg fijn als er een goede zoekfunctie is... Ik ben helaas geen oude baas (zoals u schijnt te zijn) die tijd heeft om alle topics door te bladeren en andere onderwerpen ook rustig door te lezen. Ik hoop dit over een jaartje of 35 te mogen gaan doen. Tot die tijd moet ik helaas mijn tijd goed indelen. Als het met andere fora wel kan dan moet het hier toch ook kunnen..? Dat ik als 'jongere'(31 jaar) geen moeite meer doe is dus absoluut niet waar, ik geef zelfs nog een mogelijkheid om toch tot je info te komen, dit door van alles te proberen en er dus tijd in te steken...............

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 20 aug 2011 20:59

Oh ja, ontopic, ik gebruik nep campavet van Rose. Carbonvet moet ik nog aanschaffen..

Plaats reactie