Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 17 aug 2011 18:29

farelli schreef:In mijn beleving is dit geen stealth. Die zwarte Oltre op Bikemotion wel.
Deze dus:
Afbeelding
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 17 aug 2011 19:10

Zoek de verschillen...
dapoker schreef:Op m'n blog heb ik al regelmatig 'afgegeven' op bik-buikige proleten
marconi schreef:Toch even een vraagje. Waarom noem je mensen die gezet zijn proleten?
"dapoker" zegt dat proleten dik-buikig zijn
Volgens "marconi" zegt hij dat dik-buikigen proleten zijn.

Niet dat "dapoker" gelijk heeft (je hebt namelijk ook slanke proleten) maar "marconi" legt hem woorden in de mond.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 17 aug 2011 20:09

Mmmm...
Die "dikbuikige-proleten" is meer iets wat me erg opviel tijdens mijn deelname aan diverse toertochten. U kent waarschijnlijk wel, van die heerschappen met een iets te flinke buik maar wel een hele dure patser fiets onder de kont en dan ook met veel gebral en grote bek op die zelfde fiets zitten. Echter fietsen die figuren vaker als 'n natte krant. Die lieden maakte dat ik een carbon fiets ben gaan associeren met grote bekken en dito buiken.

Enfin... Na het zien van mijn nieuwe aanwinst en na een hevige twist met mijn eigen hersenkronkel ben ik dan toch overstag gegaan en deze Sempre onder mijn kont geschoven. Maar met de afspraak met mezelf dat de iets te forse buik en bijbehorende grote bek achterwege zal blijven ;)

Verhelderend?
Ik ben nog ff 'n uurtje door het heuvelland kachelen...

p.s.
Nu ik de stickers van de wielen heb getrokken vind ik 'm in real-life behoorlijk stealth lookin'.
Foto's volgen.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 17 aug 2011 20:42

dapoker schreef:Mmmm...
Die "dikbuikige-proleten" is meer iets wat me erg opviel tijdens mijn deelname aan diverse toertochten. U kent waarschijnlijk wel, van die heerschappen met een iets te flinke buik maar wel een hele dure patser fiets onder de kont en dan ook met veel gebral en grote bek op die zelfde fiets zitten. Echter fietsen die figuren vaker als 'n natte krant. Die lieden maakte dat ik een carbon fiets ben gaan associeren met grote bekken en dito buiken.

Enfin... Na het zien van mijn nieuwe aanwinst en na een hevige twist met mijn eigen hersenkronkel ben ik dan toch overstag gegaan en deze Sempre onder mijn kont geschoven. Maar met de afspraak met mezelf dat de iets te forse buik en bijbehorende grote bek achterwege zal blijven ;)

Verhelderend?
Ik ben nog ff 'n uurtje door het heuvelland kachelen...

p.s.
Nu ik de stickers van de wielen heb getrokken vind ik 'm in real-life behoorlijk stealth lookin'.
Foto's volgen.
Mooi fietsje hoor, die Sempre. Maar om dat nou een dure patserfiets te noemen, mwah... ;)

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 17 aug 2011 20:58

;)
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 18 aug 2011 13:43

dapoker schreef:Mmmm...
Die "dikbuikige-proleten" is meer iets wat me erg opviel tijdens mijn deelname aan diverse toertochten. U kent waarschijnlijk wel, van die heerschappen met een iets te flinke buik maar wel een hele dure patser fiets onder de kont en dan ook met veel gebral en grote bek op die zelfde fiets zitten. Echter fietsen die figuren vaker als 'n natte krant. Die lieden maakte dat ik een carbon fiets ben gaan associeren met grote bekken en dito buiken.

Enfin... Na het zien van mijn nieuwe aanwinst en na een hevige twist met mijn eigen hersenkronkel ben ik dan toch overstag gegaan en deze Sempre onder mijn kont geschoven. Maar met de afspraak met mezelf dat de iets te forse buik en bijbehorende grote bek achterwege zal blijven ;)

Verhelderend?
Ik ben nog ff 'n uurtje door het heuvelland kachelen...

p.s.
Nu ik de stickers van de wielen heb getrokken vind ik 'm in real-life behoorlijk stealth lookin'.
Foto's volgen.
Nou, ik maak dan wellicht andere fietstochten dan u want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Er zijn natuurlijk wel fietsers met een grote bek maar die vind je ook onder jongere en slankere berijders van carbon fietsen e.d. Dit zijn mensen die ook zonder fiets zo zijn ! Ik ben al behoorlijk op leeftijd en het slanke van weleer is helaas VVT. Ik heb moeite om 50 km binnen 2 uurtjes te fietsen en schaam mij echt wel om mijn te omvangrijke "pens". Verder voel ik mijzelf geen proleet omdat ik een aardig fietsje berijd.
Ik zou niet eens op een carbon fiets durven te rijden ( vanwege gevaar van breuk) vandaar dat mijn keuze 6 jaar geleden op een bezadigde alu Pinarello Gallileo is gevallen.
Die nieuwe Stealth looking Bianchi ziet er fantastisch uit en ik wens je er veel slanke jaren plezier mee.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 18 aug 2011 20:21

@ Marconi,
Reacties en blog van ondergetekende moeten altijd met enige korreltjes zout ingenomen worden ;-)

@de rest
De eerste 100 km. zitten er op met de Sempre. Ik ben van triple naar compact gegaan en vreesde een klein beetje voor de 'echte' steile kuitenbijters hier in 'mijn achtertuin'. Dus vandaag na 'n kilometer of 70 heerlijk over de lekkere lopers als Loorberg, Rue de Beusdael en Camerig werd het tijd voor serieus werk. Eerst Gulpenerberg daarna nog even Dodeman. Wat een gerust stelling. 'Geen centje pijn' en nog 2 kransjes over ;-)
Ik rij dus met een gerust hart de Geants des Ardennes volgende week. En jemig wat ligt die carbon fiets heerlijk rustig en strak op de weg. Zonder echt serieus bij-trappen met 70 de Piemert af. Oei oei wat lekker... real-life foto's zijn gemaakt en komen er aan.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

mrjellow
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 okt 2010 23:15

mrjellow 19 aug 2011 15:09

Mooie fiets, maar waarom Bianchi die RC zadelpen nou zo'n raar kleurenschema heeft meegegeven?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 19 aug 2011 18:12

dapoker schreef:@ Marconi,
Reacties en blog van ondergetekende moeten altijd met enige korreltjes zout ingenomen worden ;-)
Ik heb al een baal zout in huis gehaald! ;)
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 19 aug 2011 19:14

Pas maar op. Voordat je het weet verkleurd de lak van je fiets... ;)
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 19 aug 2011 20:22

farelli schreef:Pas maar op. Voordat je het weet verkleurd de lak van je fiets... ;)
Wordt' ie misschien echt Bianchi celeste blauw ! :lol:
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Martijn-HK
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 jun 2011 13:18

Martijn-HK 20 aug 2011 16:35

mrjellow schreef:Mooie fiets, maar waarom Bianchi die RC zadelpen nou zo'n raar kleurenschema heeft meegegeven?
Ja, dat weet ik ook niet helemaal (ik heb dezelfde fiets 3 weken geleden gekocht, zie eerder in dit topic). Er zit echter wel een streepje celeste in (bij de overgang zwart naar wit). Of bedoelde je dat niet?
Bianchi Sempre Ultegra Giro d'Italia

Plaats reactie