Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Zijn er ook modellen zoals de Specialized Venge of de Scott Volt of Folt te vinden? en dan vooral in een matte finish? Op de sites uit de startpagine niks kunnen vinden.
:D:Dandromeda schreef:Heb je die spacers ook in China besteld ?
-
- Forum-lid
Bij deze mijn racefiets. De onderdelen komen van mijn oude fiets aangevuld met gekochte spullen van marktplaats, ebay en dit forum. Ik rij er al een tijdje mee. Niet super stijf maar wel lekker comfortabel.
Het bestellen en de afhandeling door Flyxii ging vrij soepel. Binnen 2 weken had ik het frame in huis.
Frame: Flyxii FLX-FR-R01
Vork: 3T Funda pro
Crankstel: FSA Team Issue
Shifters, remset, voor en achterderailleur: Ultegra 6600
Stuur: FSA Wing compact
Zadel- en stuurpen: Thomson Elite X2
Zadel: San Marco Zoncolan
Wielset FSA R88
Het bestellen en de afhandeling door Flyxii ging vrij soepel. Binnen 2 weken had ik het frame in huis.
Frame: Flyxii FLX-FR-R01
Vork: 3T Funda pro
Crankstel: FSA Team Issue
Shifters, remset, voor en achterderailleur: Ultegra 6600
Stuur: FSA Wing compact
Zadel- en stuurpen: Thomson Elite X2
Zadel: San Marco Zoncolan
Wielset FSA R88
-
- Forum-lid
@Jonas,- en @ Icsmt: het aanbrengen van de decals en het spuitwerk is in Nederland gebeurt bij UnlimiTed Colors in Heeswijk - Dinther.
Overigens wordt de wielset vervangen door Rigida DP18 velgen (36-gaats) met Shimano 105-naven. Verwacht dan dan de stijfheid zal toenemen maar het comfort iets minder zal zijn. Moet de fiets ook nog testen in heuvelachtig terrein. Nu heb ik voornamelijk in Midden- en Zuidoost Brabant gefietst. Een update van de rij-ervaringen volgt.
Overigens wordt de wielset vervangen door Rigida DP18 velgen (36-gaats) met Shimano 105-naven. Verwacht dan dan de stijfheid zal toenemen maar het comfort iets minder zal zijn. Moet de fiets ook nog testen in heuvelachtig terrein. Nu heb ik voornamelijk in Midden- en Zuidoost Brabant gefietst. Een update van de rij-ervaringen volgt.
Laatst gewijzigd door funlovinbiker op 23 aug 2011 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijkbaar niet meer mogelijk om mijn oud account (vinokourov) terug op te roepen sedert de vernieuwingen van het forum. Daarom maar rap een nieuw account aangemaakt.
Ik zoek een frame alla de Batavussen van vacansoleil geweest vorig jaar. Of zoals de Lapierre's van FDJ geweest vroeger..... Dus een strak frame met rechte buizen. Zonder veel tralala. En liefst geen slappe vod...
Zijn deze dingen te verenigen in een chinees frame ?
Ik zoek een frame alla de Batavussen van vacansoleil geweest vorig jaar. Of zoals de Lapierre's van FDJ geweest vroeger..... Dus een strak frame met rechte buizen. Zonder veel tralala. En liefst geen slappe vod...
Zijn deze dingen te verenigen in een chinees frame ?