Afgelopen zaterdag geprobeerd de Dutch Food Valley Tour Classic te rijden. Het is veruit de meest waardeloze toertocht die ik ooit heb gereden.
Volgens de organisatie volledig uitgepijld, het leek meer op een speurtocht dan op een toertocht. Op de eerste de beste kruising ontbraken al de pijlen. Half Veenendaal doorgefietst, Pas na 10 km bij toeval het eerste bordje gevonden.
Geen route beschrijving, wel een lijst met regelementen, en een onduidelijk kaartje
Slechte verzorging, te weinig te drinken, geen energierepen o.i.d. De tocht was NB gesponsord door Isostar!.
En dat alles voor de lieve som van €20,-
Een dikke vette nul voor de organisatie door Frambach Evenement Management U bent gewaarschuwd
Dutch Food Valley Tour Classic :-(
Beetje rare reactie vind je zelf ook nier. Je kunt er altijd een mailtje aan de organisatie aan wagen. Meestal krijg je gewoon antwoord terug is mijn ervaring bij zowel positief als negatief commentaarkxlight schreef:... denk niet dat je voor eur 20,- een fatsoenlijke reactie mag verwachten...ciclista schreef:Dat klinkt wel als erg matig, heb je nog een reactie aan de organisatie gevraagd?
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
ottie schreef:Beetje rare reactie vind je zelf ook nier. Je kunt er altijd een mailtje aan de organisatie aan wagen. Meestal krijg je gewoon antwoord terug is mijn ervaring bij zowel positief als negatief commentaarkxlight schreef:... denk niet dat je voor eur 20,- een fatsoenlijke reactie mag verwachten...ciclista schreef:Dat klinkt wel als erg matig, heb je nog een reactie aan de organisatie gevraagd?
kxlight schreef:... denk niet dat je voor eur 20,- een fatsoenlijke reactie mag verwachten...ciclista schreef:Dat klinkt wel als erg matig, heb je nog een reactie aan de organisatie gevraagd?
Ik heb natuurlijk geklaagd bij de organisatie ter plekke. De reactie was "Gisteren hingen de bordjes er nog. Jammer dat je verkeerd bent gereden maar gelukkig is het mooi weer"
Ik heb een mail naar de organisatie gestuurd, maar nog geen enkele reactie.
Sterker ik heb ook een bericht in het gastenboek geschreven op de website. Alle berichten met kritek op de organisatie zijn verdwenen, inclusief m'n eigen bericht met opmerkingen en suggesties ter verbetering.
http://www.dutchfoodvalleyclassic.nl/in ... =1&page=49" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb 'm ook gefietst. Nog geluk dat ik de route al een keer zelf met het kaartje had gefietst en dus nog wist hoe het moest. Kon ik onze groep de goede kant op loodsen. Maar de bordjes, dat schoot niet op, eten was ook niet optimaal. Komt ook doordat de organisatie niet iets heeft met wielrennen, gewoon geen verstand van zaken. Las ergens op internet dat iemand zijn 20,- terug had geeist en nog gekregen had ook. Hadden ze bij iedereen wel kunnen doen
Organisatie heeft geloof ik nu vaak genoeg gehoord dat het niet was zoals het had moeten zijn. Wij hebben zelfs onderweg nog gebeld dat ze wat aan de bordjes moesten doen.
Maar goed, ik heb wel leuk gefietst en het was inderdaad mooi weer
Organisatie heeft geloof ik nu vaak genoeg gehoord dat het niet was zoals het had moeten zijn. Wij hebben zelfs onderweg nog gebeld dat ze wat aan de bordjes moesten doen.
Maar goed, ik heb wel leuk gefietst en het was inderdaad mooi weer