Stealth bikes
Dank je wel. ze bevallen ook prima. Die nieuwe canyon's zijn zeker erg mooi. Ik heb de huidige SLX van Canyon ook in het mat zwart.. het zal wel mijn kleur zijnbassieg15 schreef:Hey Yoda,
Schitterende fietsen zeg!
Verder vind ik al die stealthfietsen ook wel erg mooi moet ik zeggen. Hieronder nog een voorbeeld, de nieuwe Canyon AL. Schitterend met ook de Ultegra Black erop.
Ik hou ook wel van een beetje gestijlde fietsen met niet al te veel kleuren erop. Maar van mij mag een fiets dan ook helemaal rood, of helemaal wit zijn. Poe, die nieuwe Canyon is wel erg mooi...
Do or Do not.. There is no try
Die Carrera is wel heel erg mooi. Moet Stealth niet per definitie mat-zwart zijn? Zoals deze?timo2.0 schreef:Jullie onderstrepen nog eens perfect het probleem: de voorstanders van zwart of wit zijn ook fifty-fifty verdeeld
Deze zag ik bij Guido op de site. Yummie....
(pic)
@Timo: eigenlijk vind ik terug naar blank gelakt titanium het mooiste, eventueel met wat kleur op balhoofdstel en wielen (gifgroen balhoofd en bora's met dezelfde groene kleur stickers lijkt me wel wat), maar ik weet dat jij daar heel anders over denkt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zijn de nieuwe 2012 Ultimate Al's matzwart of gewoon zwart want ik zie het niet goed op verschillende plaatjes.yoda schreef:Dank je wel. ze bevallen ook prima. Die nieuwe canyon's zijn zeker erg mooi. Ik heb de huidige SLX van Canyon ook in het mat zwart.. het zal wel mijn kleur zijnbassieg15 schreef:Hey Yoda,
Schitterende fietsen zeg!
Verder vind ik al die stealthfietsen ook wel erg mooi moet ik zeggen. Hieronder nog een voorbeeld, de nieuwe Canyon AL. Schitterend met ook de Ultegra Black erop.
Ik hou ook wel van een beetje gestijlde fietsen met niet al te veel kleuren erop. Maar van mij mag een fiets dan ook helemaal rood, of helemaal wit zijn. Poe, die nieuwe Canyon is wel erg mooi...
Ik heb een XXL 61 cm en dan ziet hij er toch nog wel mooi uit. Voorbouw van slecht 20 cm in vergelijking met de 24,5 van een Roubaix in XL scheelt dat 4,5 cm.
Dit zou een XXL moeten zijn, alleen dan nog met oude Ultegra 2011 en mijn wordt Ultegra 2012.
Dit zou een XXL moeten zijn, alleen dan nog met oude Ultegra 2011 en mijn wordt Ultegra 2012.
Gewoon: wit.timo2.0 schreef:Ondertussen ben ik al bijna een jaar aan het tobben over zwart of wit
Zwart is toch gewoon alle kleurtjes bij elkaar met als resultaat: zwart...
Zei de eigenaar van een zwart-witte fiets.
Serieus, wit met zwarte decals. En dan gewoon vaker poetsen.
Prachtige foto overigens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stealth_(techniek" onclick="window.open(this.href);return false;)
Wit mag dus ook.. zolang je maar niet detecteerbaar bent
Wit mag dus ook.. zolang je maar niet detecteerbaar bent
Do or Do not.. There is no try