Welke hoge velgen tot 750 euro.
Ik ben op zoek naar een nieuwe wielset Hoog. Echter wil ik er geen bakken met geld aan uitgeven. Hieronder heb ik een aantal voorbeelden die ik overweg opgesomd graag jullie mening. Graag bij stemmen een motivatie invoeren.
Ik ben 95 kg en heb redelijk veel kracht. (al zeg ik het zelf). Indien mensen ervaring hebben met sets en betrouwbaarheid met betrekking tot gewicht hoor ik dat ook graag.
Ik ben 95 kg en heb redelijk veel kracht. (al zeg ik het zelf). Indien mensen ervaring hebben met sets en betrouwbaarheid met betrekking tot gewicht hoor ik dat ook graag.
Laatst gewijzigd door remco1b op 05 sep 2011 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Een speciale reden waarom je de Campagnolo Bullet danwel Fulcrum Red Wind niet mee hebt genomen?
@lvgh nee geen echte speciale reden behalve de prijs. Ik kan ze nergens vinden onder de 750 euro.
@ de rest. Bedankt voor het stemmen wel jammer dat er geen mening, tips, of adviezen vermeld worden. Voorlopig licht de voorkeur wel duidelijk bij veltec.
@ de rest. Bedankt voor het stemmen wel jammer dat er geen mening, tips, of adviezen vermeld worden. Voorlopig licht de voorkeur wel duidelijk bij veltec.
Ik heb €785,- betaald voor de Red Wind maar heb geen rijervaring met andere hoge velgen dus kan ik je hierin ook niet adviseren.remco1b schreef:@lvgh nee geen echte speciale reden behalve de prijs. Ik kan ze nergens vinden onder de 750 euro.
Cervelo S3 2014 Ultegra 6800; Cosmic Carbon SLS 2014
Bij bike-components zijn de Bullets 719 euro. Gezien de reputatie van Campagnolo/Fulcrum (goed beschouwd de beste wielen in elke prijsklasse) zou ik die blind durven kopen. Met de andere wielen zal ook weinig mis zijn maar de Veltecs en Supra rijden gewoon minder mensen mee.remco1b schreef:@lvgh nee geen echte speciale reden behalve de prijs. Ik kan ze nergens vinden onder de 750 euro.
Ik heb zelf ook een Veltec Speed velgen. Hele mooie wielen met goede rijeigenschappen.
-
- Forum-lid
Dit is misschien ook een optie?
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=44489" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikt maar wel erg mooi. (ik ben overigens niet de aanbieder)
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=44489" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikt maar wel erg mooi. (ik ben overigens niet de aanbieder)
Ik denk overigens dat je poll niet heel betrouwbaar is. Zo heb ik per ongeluk optie een aangeklikt omdat ik dacht dan naar het poll-menuuttje te gaan. En zo zijn er vast meer.