Ducrot had behoorlijk wat commentaar op de compact keuze van velen. Ik snap inderdaad de keus van Molleman niet. Je kunt het zelfs perfect uitrekenen met welk verzet je moet fietsen. Als het dan niet past op je fiets, bouw je hem om of neem je de "reserve". Een ploeg kan zich perfect voorbereiden op deze etappe!eelcoz schreef:Tja, voor Mollema zou een triple gisteren niet verkeerd zijn geweest. Echt ongelooflijk dat je denkt dat je met 36/28 wel toekomt op de Angliru. Een beginnersfout als je het mij vraagt plus een slapende begeleiding (mechaniekers).Superstick schreef:Jeminee, wat een ding was dat zeg! Je zou er maar moeten opfietsen...
Ik kijk al jaren wielrennen, maar ben toch nog redelijk een leek. Echter dacht ik ook meteen aan een te zwaar verzet bij Mollema. 'Schakel nou terug, jongen', schreeuwde ik tegen de televisie. Maar blijkbaar kon dat niet meer... Stond al op z'n lichtst....
Overigens had ik net voor mezelf besloten dat, wanneer ik aan een nieuwe fiets toe ben, er nooit een 'triple' op zou zetten. Blij dat Maarten den Bakker dat met me eens is (al ben ik verre van een professional).
Weet iemand welk verzet Poels had?