Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
Starttijden afgelopen zomer:
7:00 Startnrs. 1-2000
7:30 Startnrs. 2001-4000
7:40 Startnrs. 4001+
Voor de rest eens met havana wat betreft de tijd.
Qua watertappunten was het in 2010 (erg heet) was het zoiets:
- 1e dorpje Glandon: Le Rivier d'Allemont (vaste waterbak)
- Bovenop Glandon (Marmotte organisatie)
- Onderaan Télégraphe (Marmotte organisatie)
- Halverwege Télégraphe (Marmotte organisatie)
- Bovenop Télégraphe (Marmotte organisatie)
- Onderaan Galibier (Marmotte organisatie)
- Bovenop Galibier (Marmotte organisatie)
- Onderaan Alpe d'Huez (Marmotte organisatie)
- 1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde (Marmotte organisatie)
Sommige van deze waren complete bevoorradingspunten (incl. voedsel), maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt en ook niet op gelet eerlijkgezegd.
Zoekfunctie doet wonderen overigens.
7:00 Startnrs. 1-2000
7:30 Startnrs. 2001-4000
7:40 Startnrs. 4001+
Voor de rest eens met havana wat betreft de tijd.
Qua watertappunten was het in 2010 (erg heet) was het zoiets:
- 1e dorpje Glandon: Le Rivier d'Allemont (vaste waterbak)
- Bovenop Glandon (Marmotte organisatie)
- Onderaan Télégraphe (Marmotte organisatie)
- Halverwege Télégraphe (Marmotte organisatie)
- Bovenop Télégraphe (Marmotte organisatie)
- Onderaan Galibier (Marmotte organisatie)
- Bovenop Galibier (Marmotte organisatie)
- Onderaan Alpe d'Huez (Marmotte organisatie)
- 1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde (Marmotte organisatie)
Sommige van deze waren complete bevoorradingspunten (incl. voedsel), maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt en ook niet op gelet eerlijkgezegd.
Zoekfunctie doet wonderen overigens.
Inschrijvingen open op de site...
http://www.sportcommunication.info/web2 ... p?langue=1
Sinds vandaag?!
Direct ingeschreven voor 2011. Zal de 4e maal worden
Veel succes iedereen !
http://www.sportcommunication.info/web2 ... p?langue=1
Sinds vandaag?!
Direct ingeschreven voor 2011. Zal de 4e maal worden
Veel succes iedereen !
Focus Izalco Team 2011 3T Team Campa SR 2011 Campa Bora two 2011
-
- Forum-lid
Ik ben ook ingeschreven voor de derde keer.
Groetjes
[quote="Soffatti"]Ik wil me wel inschrijven maar heb geen creditcard. [/quote]
Je kan je ook inschrijven via www.enroute.nl
Hier heb je geen creditcard voor nodig!
Je kan je ook inschrijven via www.enroute.nl
Hier heb je geen creditcard voor nodig!
-
- Forum-lid
bankpas werkte bij mij ook.
Heb ingeschreven, mijn gegevens uit 2006 stonden zelfs nog in het systeem
Heb de startpost ook weer aangepast m.b.v. enkele nuttige comments van forumleden.
Heb de startpost ook weer aangepast m.b.v. enkele nuttige comments van forumleden.
-
- Forum-lid
Zijn er meer mensen die niet kunnen inschrijven? Zodra ik mijn gegevens in heb gevuld en ik ga naar de volgende pagina krijg ik een error (heb het nu al 10x geprobeerd).
Krijg de volgende melding:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /homez.92/sportcom/www/web2010/enregepreuve.php on line 190
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /homez.92/sportcom/www/web2010/enregepreuve.php:190) in /homez.92/sportcom/www/web2010/enregepreuve.php on line 279
,CURRENT_DATE,$option,1,$abo)"; $result332 = mysql_query($query332,$db); } $tarifopt=$assurance+$caution+$transfert+$tarifrepas+$abo; }} header("Location: inscriptionenligne6.php?langue=$langue&idcid=$idcid"); ?>
Iemand een idee wat er mis gaat?
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /homez.92/sportcom/www/web2010/enregepreuve.php on line 190
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /homez.92/sportcom/www/web2010/enregepreuve.php:190) in /homez.92/sportcom/www/web2010/enregepreuve.php on line 279
,CURRENT_DATE,$option,1,$abo)"; $result332 = mysql_query($query332,$db); } $tarifopt=$assurance+$caution+$transfert+$tarifrepas+$abo; }} header("Location: inscriptionenligne6.php?langue=$langue&idcid=$idcid"); ?>
Iemand een idee wat er mis gaat?
[quote="gaisdergerman"]Zijn er meer mensen die niet kunnen inschrijven? Zodra ik mijn gegevens in heb gevuld en ik ga naar de volgende pagina krijg ik een error (heb het nu al 10x geprobeerd).
Iemand een idee wat er mis gaat?[/quote]
Hier gaat het gewoon goed tot aan het invullen van het cc nummer. (dat heb ik niet gedaan aangezien ik niet mee doe).
Iemand een idee wat er mis gaat?[/quote]
Hier gaat het gewoon goed tot aan het invullen van het cc nummer. (dat heb ik niet gedaan aangezien ik niet mee doe).