Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
Prestaties in andere wedstrijden (niet-Sportcomm) kunnen ook voldoen, maar goed dat is wel iets anders dan het hebben van een licentie
Huur van de chip zit dacht ik bij de prijs inbegrepen. Er zit wel een borg op, dus na de finish niet vergeten terug te geven.
Ik heb de TS weer aangepast.
Huur van de chip zit dacht ik bij de prijs inbegrepen. Er zit wel een borg op, dus na de finish niet vergeten terug te geven.
Ik heb de TS weer aangepast.
Die chip kun je ook kopen, hoef je niet elke borg te betalen. Ik heb 'm in 2006 gratis gekregen omdat ik toen voor 3 cyclo's tegelijk inschreef. Weet niet of dat nu ook nog zo is. Ik rij nog steeds met diezelfde chip alle SC cyclo's
It is not a lie if you believe it...
-
- Forum-lid
Eén ding is er mij niet volledig duidelijk. Als je geen 18 bent op 2 juli heb je een ouderlijke toestemming nodig. Geldt dit alleen als je in 2011 18 wordt of mag je ook vertrekken als je 17 bent en pas in 2012 18 wordt. Hun reglement lijkt mij op dat punt niet eenduidig opgesteld.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Als je alleen de marmotte rijdt moet je de 10 euro statiegeld optie kiezen. De andere is voor als je drie wedstrijden rijdt, dan kun je de chips gratis krijgen (maar dan moet je wel voor drie races inschrijven). Bij de eerste moet je je nummer invullen van een chip als je die al hebt. En blijkbaar heb je die niet.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Voor mij helaas geen Marmotte dit jaar... Baal er zwaar van maar een paar dagen voorafgaand verwacht ik af te studeren dus... Gelukkig zijn er nog tal van andere mooie cyclo's. Iedereen alvast succes met de voorbereiding!
-
- Forum-lid
weet iemand, of het een optie is om ter plekke in te schrijven?.... of waren de voorgaande jaargangen veelal volgeboekt?