Klimrekje. En die voorbouw maakt zo te zien weinig uit, je zet er gewoon 4,5 cm spacer tussen, en dat ziet er uitr21 schreef:Ik heb een XXL 61 cm en dan ziet hij er toch nog wel mooi uit. Voorbouw van slecht 20 cm in vergelijking met de 24,5 van een Roubaix in XL scheelt dat 4,5 cm.
Dit zou een XXL moeten zijn, alleen dan nog met oude Ultegra 2011 en mijn wordt Ultegra 2012.
Stealth bikes
Zo iets dan?yoda schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Stealth_(techniek)
Wit mag dus ook.. zolang je maar niet detecteerbaar bent
http://www.core77.com/blog/object_cultu ... _12042.asp
Ik zag dat Radje nog niet gereageerd had.... De stuurpen is chinees.bumblebee schreef:welke stuurpen is dit aub?radje schreef:Bijna helemaal stealth..
De fiets is opgebouwd uit een china frame en verder Ultegra 6700, momentums en wat Pro spullen..
Erg prettige Fiets..!!!
Heb hem zelf ook
-
- Forum-lid
Heel mooie chinees, hoewel ik een zwart zadel nog beter zou vinden en die osymetric is een kwestie van smaak
Triathlon is 3x meer fun!
-
- Forum-lid
@ Ghysenogwat, is dit jou fiets???? (ik zou wel de voorvork wat verder inkorten en ergens een carbon crank vandaan halen), maar verder een strakke fiets hor.ghyselinckr schreef: Heel mooie chinees, hoewel ik een zwart zadel nog beter zou vinden en die osymetric is een kwestie van smaak
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
-
- Forum-lid
neenee, maar ik ga wel een fiets opbouwen met hetzelfde frame (fm039-isp) en zal mij hierop inspireren. Deze is van een of andere fransman die deze fiets voor onder de 2000 euro heeft opgesteld met een gewicht van 7,05 kg. Netjes!gekke_henkie schreef:@ Ghysenogwat, is dit jou fiets???? (ik zou wel de voorvork wat verder inkorten en ergens een carbon crank vandaan halen), maar verder een strakke fiets hor.ghyselinckr schreef: Heel mooie chinees, hoewel ik een zwart zadel nog beter zou vinden en die osymetric is een kwestie van smaak
Triathlon is 3x meer fun!
-
- Forum-lid
r21 schreef:Ik heb een XXL 61 cm en dan ziet hij er toch nog wel mooi uit. Voorbouw van slecht 20 cm in vergelijking met de 24,5 van een Roubaix in XL scheelt dat 4,5 cm.
Dit zou een XXL moeten zijn, alleen dan nog met oude Ultegra 2011 en mijn wordt Ultegra 2012.
Recent ben ik uitgekomen op een foil als een zeer serieuze kandidaat voor de aanschaf van een nieuwe fiets, besteld heb ik echter nog niets. Begrijp ik dat jij de foil 61 cm al in bezit hebt? Zo ja, en hoe bevalt het en wat zijn jouw lichaamsafmetingen, welk type heb je en hoeveel weegt het?
bedankt,
Een paar pagina's verderop staat dat deze niet van hem ismslingerland schreef:r21 schreef:Ik heb een XXL 61 cm en dan ziet hij er toch nog wel mooi uit. Voorbouw van slecht 20 cm in vergelijking met de 24,5 van een Roubaix in XL scheelt dat 4,5 cm.
Recent ben ik uitgekomen op een foil als een zeer serieuze kandidaat voor de aanschaf van een nieuwe fiets, besteld heb ik echter nog niets. Begrijp ik dat jij de foil 61 cm al in bezit hebt? Zo ja, en hoe bevalt het en wat zijn jouw lichaamsafmetingen, welk type heb je en hoeveel weegt het?
bedankt,
De enige personen op dit forum die er volgens mij een nuttig woord over kunnen zeggen is Lancev7 en Scharkman.
Er zijn gewoon nog niet genoeg frames in omloop voor een paar goede/kritische ervaringen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada