Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje omgeving Breda

carel
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar carel 05 sep 2011 22:34

[off topic]
@G_H: Is dit niks voor jou met je singlespeed JJ fiets? http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 6&start=90" onclick="window.open(this.href);return false; (Zie post van JanjMagic op 20 augustus)

Aan de foto's van jouw fietsen te zien woont Heronimus bij jou in de buurt.
[/off topic]

feskens
Forum-lid

feskens 06 sep 2011 12:09

ik ben erook bij de 17e idd met de janjanssenforumrit! Moet je wel snel zijn met inschrijven maar er is nog plek!

gekke_henkie
Forum-lid

gekke_henkie 06 sep 2011 19:10

carel schreef:[off topic]
@G_H: Is dit niks voor jou met je singlespeed JJ fiets? http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 6&start=90" onclick="window.open(this.href);return false; (Zie post van JanjMagic op 20 augustus)

Aan de foto's van jouw fietsen te zien woont Heronimus bij jou in de buurt.
[/off topic]
Mijn JJ is nog niet echt rijklaar, zit met enkele probleempjes. Maar het is wel een mooi frame dus ik moet er echt nog iets mee gaan doen.

Ik zou niet weten waar heronimus hier in breda woont, maar zou kunnen
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

margrietberben
Forum-lid

margrietberben 10 sep 2011 22:44

Hoi,

Ben je nog op zoek naar een fietsmaatje om in de omgeving van Breda te gaan fietsen?
Ik ben 25 jaar en ook op zoek naar iemand waarmee ik enkele keren per week kilometers kan maken!
Ik woon in Breda (centrum) en heb net als jij nog niet zo veel racefietservaring!

Groeten,

Margriet

carel
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar carel 11 sep 2011 10:50

Hé Margriet, ook aan het fietsen geslagen?

Carel Mulder

margrietberben
Forum-lid

margrietberben 11 sep 2011 16:26

@ Carel

Ja, nu ik weer in Breda woon wil ik weer meer gaan fietsen! Maar gezelliger is het natuurlijk om dit in een groep te doen! Dus wie weet kom ik hier enthousiastelingen tegen!

Groeten,

Margriet

Heronimus
Forum-lid

Heronimus 11 sep 2011 17:59

Wat een reacties, geweldig!

Margriet, dat lijkt me heel erg leuk, heb je komende week ergens tijd? Voor alle anderen die gereageerd hebben of die interesse hebben om rondom Breda te gaan fietsen, stuur mij gerust een persoonlijk bericht.

Misschien moeten we met alle mensen die hier gereageerd hebben een keer wat afspreken en met een groepje dat wil en kan een rondje doen.

Ik ben afgelopen week een keer gaan fietsen met iemand uit Prinsebeek, ook via internet, dat was erg gezellig. Leuk zo via het internet, zo heb je niemand om mee te fietsen en zo heb je een heel groepje!

carel
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar carel 11 sep 2011 23:03

@margriet: ik heb je een PB gestuurd.
Laatst gewijzigd door carel op 12 sep 2011 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

tieky
Forum-lid

Gebruikersavatar tieky 12 sep 2011 12:22

Wie van jullie heeft er zin om dinsdag rond half 7 een rondje te gaan fietsen? Ik vertrek vanuit het Mastbos voor een uur/anderhalf uur.

boenkie82
Forum-lid
Contact

boenkie82 16 sep 2011 16:35

Hoi allen,

ik ben zelf al 2 jaartjes lid van TC Bredania. Wij rijden elke zondag op de racefiets, en in de zomer ook in de avonduren op woensdag. daarnaast rijden we verschillende toertochten etc. door het land.
Aanstaande zondag is de Johan van der Velde Classic. Wij vertrekken om half 9 vanaf de Tank (tegenover het Onze Lieve Vrouwe Lyceum) naar de inschrijving. Mocht je zin hebben om mee te gaan en kennis te maken met onze club, dan ben je van harte welkom.

Wil je meer info: http://www.tcbredania.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of stuur ff een PM!
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;

Heronimus
Forum-lid

Heronimus 17 sep 2011 09:56

Ik zag je PM, deze wielervereniging had ik nog niet gevonden en ziet er tot nu toe interessanter uit dan de andere die ik al kende! Hoe zit het met de verdeling van de leeftijden, en is de clubkleding verplicht?

Zondag rijd ik zelf ook de Johan van der Velde Classic, op aanraden van een post eerder in dit topic, maar ik wil zeker een keer meerijden om te kijken of het bevalt! Bedankt voor de tip :)

margrietberben
Forum-lid

margrietberben 18 sep 2011 13:55

Wie heeft er zin om a.s. woensdag rond 18.30 uur een stuk (ong. 40 km) te fietsen rond Breda?

Plaats reactie