Jaloers jochie???thestudent schreef:Niet? ik zie er genoeg. Maar meestal met een dikke 50+ er erop:) zonde.
Helaas heb je meestal pas het geld beschikbaar voor zo'n fiets op die leeftijd.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Jaloers jochie???thestudent schreef:Niet? ik zie er genoeg. Maar meestal met een dikke 50+ er erop:) zonde.
Ha, ik voldoe perfect aan jouw stereotype. Tenminste, als ik mezelf jong (28) en goed getraind mag vinden.thestudent schreef:Niet? ik zie er genoeg. Maar meestal met een dikke 50+ er erop:) zonde. De meeste goed getrainde mensen zijn jong en rijden op iets duits met ultegra ofzo. Maar misschien denk ik te veel in stereotypes.
Bespeur ik hier enige jaloezie?thestudent schreef:Niet? ik zie er genoeg. Maar meestal met een dikke 50+ er erop:) zonde. De meeste goed getrainde mensen zijn jong en rijden op iets duits met ultegra ofzo. Maar misschien denk ik te veel in stereotypes.
Ik heb nu sinds een maand een nieuwe Racemaster SLX van 2009. Een semi/occasion. Een nieuw frame met licht gebruikte groep en wielen. Ik heb de 6600 ice grey dubbel met dtswissr1700. Maar hij ziet er uit als nieuw, behalve mn net niet meer witte stuurlintjesharkman113 schreef:Bij de meeste BMC's hoort een bovenproportioneel prijskaartje en het is eigenlijk net als met nieuwere porsches daar zie je ook maar weinig twintigers in rond rijden.
Verder rijdt een wedstrijdrenner onder de dertig met een beetje talent op een gesponsorde fiets (en dat zijn vaak de renners die na met wedstrijdsport te zijn gestopt op iets exclusiefs stappen (en dat is dan geen Duits eenheidsproduct met ultegra)