Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

fdegrove ban permanent? II

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 13 sep 2011 15:07

Schelden hebben we nooit getolereerd, van niemand. Dit was niet de 1e keer dat Fdegrove iemand uitschold, eerder gebeurde het al een aantal echter in een stuk minder sterke bewoording. Hij maakte in dit geval Daniël echter ook nog "volledig ten onrechte" uit voor nazi, want er was helemaal niets weggehaald.

Het aantal actieve forumleden dat een ban heeft gekregen de afgelopen jaren is zeer gering. Het merendeel van de bans die we uitdelen is aan mensen die hier komen en zich volledig misdragen (bijv de boel vol spammen).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 13 sep 2011 15:11

amclassic-fan schreef:(...) Het aantal actieve forumleden dat een ban heeft gekregen de afgelopen jaren is zeer gering. Het merendeel van de bans die we uitdelen is aan mensen die hier komen en zich volledig misdragen (bijv de boel vol spammen).
Dat is eigenlijk ook mijn perceptie. Des te groter de verbazing dat dit lid er definitief uit vloog.
@zorba: sterke metafoor!

@eelcoz: dat schiet lekker op, de post uit dit topic is gemutileerd door freerider:
fdegrove schreef:Hoi,

daniel1975 schreef: En hoe weet jij zo goed wat er daadwerkelijk "aan de hand is"? Ik ben dan toch wel heel benieuwd, want het moderatorteam weet van niks.....
Wat?

[Edit freerider: teksten verwijderd] die ik ooit heb meegemaakt.
Waar zijn jullie mee bezig eigenlijk? WW3 aan het voorbereiden of wat?

[Edit freerider: teksten verwijderd]

Binnenkort geen Fietsforum meer.

Bij deze nodig ik eenieder die het eens is zijn eigen posts gewoon te verwijderen. Dank je voor de steun.

Ik steun in geen geval extermisme, links of rechts getint.

Ciao,
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 13 sep 2011 15:38

+1 voor "rbr"
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

edwin01
Forum-lid

edwin01 13 sep 2011 15:40

timo2.0 schreef:+1 voor "rbr"
Dat wilde ik ook typen, maar waar is de post van rbr gebleven?

HenH
Forum-lid

HenH 13 sep 2011 15:42

timo2.0 schreef:Om de vergelijking met de politiek nog even door te trekken: je kan het niet iedereen naar z'n zin maken (sterker nog, we hebben een regering met een mandaat van slechts 75+1) ;)
In de politiek misschien maar een forum is toch wat anders. Als het een spelletje wordt van de helft +1 dan wordt het hier snel rustig denk ik.
Veel mensen vinden het gewoon jammer dat fdegrove weg is, ik ook.
En een lijn trekken in welke woorden wel en niet toelaatbaar zijn is erg lastig.
De een vat het al als erg op als hij uitgemaakt wordt voor lul, een ander ligt er niet wakker van.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 13 sep 2011 15:51

HenH schreef:
timo2.0 schreef:Om de vergelijking met de politiek nog even door te trekken: je kan het niet iedereen naar z'n zin maken (sterker nog, we hebben een regering met een mandaat van slechts 75+1) ;)
In de politiek misschien maar een forum is toch wat anders. Als het een spelletje wordt van de helft +1 dan wordt het hier snel rustig denk ik.
Dat is precies mijn punt, en daarom moeten we het aan de moderators overlaten zonder eindeloos discussiëren.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

eelcoz

eelcoz 13 sep 2011 16:10

Maar als ik het goed begrijp mag je dus niet iemand voor 'nazi' uitmaken, maar wel namaakproducten en tips en tricks om de douane te misleiden posten. Sterker nog, voor dat laatste bestaat zelfs een apart topic.

Ik ben overigens wel benieuwd hoe fdegrove bij z'n beschuldiging kwam dat er een post van hem was verwijderd. Nu is het zijn woord tegen dat van de mods. Het lijkt me dat hij niet zomaar het woord 'nazi' in de mond neemt.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 14 sep 2011 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 13 sep 2011 17:07

edwin01 schreef:
timo2.0 schreef:+1 voor "rbr"
Dat wilde ik ook typen, maar waar is de post van rbr gebleven?
Voor de duidelijkheid: had ik zelf weggehaald :lol:.
Twitter: @rbruijns

jasperr
Forum-lid

jasperr 13 sep 2011 17:16

@rbr, Ik schrok al. :shock:

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 13 sep 2011 19:34

Laat ons (in ieder geval) blij zijn, dat "nazi" nog steeds een scheldwoord is.

:|

montalbano
Forum-lid

montalbano 13 sep 2011 19:50

Verbaas me echt over sommige reacties. Een forumlid misdraagt zich en vervolgens moeten mods zich verantwoorden, wordt illegale handel erbij gesleept (...), etc.
Zonder leden geen forum nee, maar denk niet dat het ledenaantal nu drastisch zal gaan zakken.
Als de bewuste persoon zich gewoon met fatsoen had gedragen was er helemaal geen discussie, vergeet dat niet.

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 13 sep 2011 20:02

De aktie(s) van de mod(s) op de beschuldiging van fdegrove (what's in a name?) is eigenlijk wel een vorm van wrange humor...

Gesloten