Afgelopen week heb ik mij daartoe gewaagd. Ik plaatste een bestelling bij de RABO Sportshop.
Omdat dit mijn eerste poging was, heb ik mij tot één bus REGO Recovery van SIS beperkt.
De levering was razend snel. Geen verzendkosten. Gisteren had ik de bus in huis.
Maar toen bleek dat de TenminsteHoudbaarHeidsdatum 13 oktober a.s. is.
Wel erg snel gelet op het feit dat ik nog een bus heb staan van vorig jaar met een THTdatum van 8 maart 2012.
Erkend wordt dat sprake is van een foutief toegezonden artikel en omruiling is mogelijk.
De gemiddelde houdbaarheidsdatum ligt volgens de RABO Sportshop halverwege 2012 of 2013.
Maar......dan moet je wel eerst naar het postkantoor om het pakketje terug te sturen.
En dat terwijl je nu juist bewust voor een internet aankoop hebt gekozen om niet de deur uit te hoeven.
Misschien voor sommigen gezeur, maar voor anderen iets om rekening mee te houden.
En voor mij dus een reden om er voor 13 oktober flink tegenaan te gaan.
Want weggooien is natuurlijk zonde.
Sportvoeding kopen via Internet
- jeroenkuiper
- Forum-lid
lijkt me duidelijk toch... zij erkennen de fout, dus zij zullen dan toch ook moeten zorgen voor kostenloze vervangingGarantie & retourneren via RaboSport shop
Bij een garantie of defect kunt u het product kostenloos retourneren. Verpakt u te allen tijde uw bestelling goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. U dient dit altijd in overleg met DE BRINK te doen. Wij vragen u een garantie of defect direct te melden per e-mail met vermelding van uw complete adresgegevens, ordernummer en met een duidelijke klachtomschrijving. Hierdoor kunnen wij u snel en gericht helpen. De retourprocedure krijgt u na uw aanvraag per mail toegestuurd, afgestemd op uw wensen en situatie. Mailen kunt u aan klantenservice@rabosportshop.nl