Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ik hoor graag je mening over de kleding. (Bikemotion)

paul@blueonbike
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:19

paul@blueonbike 20 jun 2011 16:01

@ allen,

‘Is de kleding er al?’ De petjes zijn er sinds vorige week maar de rest laat nog even op zich wachten. Het is nu ruim een jaar geleden dat ik gestart ben. En de laatste details nemen veel tijd in beslag, maar die gaan ook het verschil maken. Daarnaast ben ik een kleine account bij mijn fabrikant, ik ben blij met hun te werken maar jullie zullen begrijpen dat ik nog niet veel in te brengen heb op hun planning.

Maar het is nu bijna zover dat de kleding in productie gaat en dit is eigenlijk een onderdeel dat relatief weinig tijd kost. Het is natuurlijk zo dat ik door deze vertraging het mooie weer dit jaar voor een deel gemist heb. Maar het belangrijkste is dat de kleding die er komt zo is als ik/wij willen. Naast de kleding gaat het ook goed met de clinics, voor 9 juli met Pim Ligthart in Zuid-Limburg staat de volgende gepland.

Mond tot mond reclame is een belangrijk communicatie middel, daarom nodigen we graag een fiets.nl test rijder uit voor de clinic van 9 juli. Want we weten zeker dat hij of zij veel plezier zal beleven tijdens de clinic. Voor de clinic zoeken we iemand die niet heel ervaren is en graag zijn of haar klim en daal capaciteiten wil verbeteren. Daarnaast zoek ik 5 personen die graag een petje willen testen.

Wil je een petje ontvangen om te testen of de clinic bijwonen. Stuur me een berichtje.
Voorwaarde om te kunnen testen is wel dat je al meegedaan hebt in deze discussie. Ik weet niet hoeveel reacties er gaan komen maar om niet te hoeven kiezen is het volgende bedacht: Stuur je reactie voor de start van het NK weg van komende zondag met daarin de plek waarop jij denkt dat Pim Ligthart finisht. Onder de gene die daar het dichts bij zitten worden de uitnodiging voor de clinic en de petjes en verloot.

Groetjes,

Paul
Genieten van de fiets....

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 jun 2011 21:56

paul@blueonbike schreef:Stuur je reactie voor de start van het NK weg van komende zondag met daarin de plek waarop jij denkt dat Pim Ligthart finisht.
:shock: :mrgreen:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 28 jun 2011 07:54

scepticus schreef:
paul@blueonbike schreef:Stuur je reactie voor de start van het NK weg van komende zondag met daarin de plek waarop jij denkt dat Pim Ligthart finisht.
:shock: :mrgreen:
Haha, zal mij benieuwen of iemand het goed had.
Wel fantastisch voor je clinic natuurlijk, Nederlands kampioen.

paul@blueonbike
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:19

paul@blueonbike 29 jun 2011 16:07

@scepticus en rondje Ja, wie had dat durven hopen. De tweede clinic en direct met de Nederlands Kampioen. Waarschijnlijk kan er niemand op 9 juli omdat er helemaal geen reactie is gekomen op het aanbod van de fiets forum testrijder.

@allen als je dit leest en het lijkt je leuk om de clinic te komen testen, de plek is nog vrij. (de clinic is voor beginners en minder ervaren fietsers.)
Genieten van de fiets....

baskoomen
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 aug 2010 14:19

baskoomen 30 jun 2011 10:36

Paul, ik zou graag een petje willen testen voor je, heb me ook ingeschreven voor je Clinic (overigens wel voordat Pim ook daadwerkelijk kampioen was :) )
laat maar weten of dit lukt.
ben niet zo ervaren met petjes, vond ze altijd wat knullig zitten en eruit zien,(veel reclamepetjes van Histor enz gezien) dus ik ben benieuwd of dit wat is. mijn eerste beeld is zeer positief, ze zien er zo op de foto echt super uit.
BULLS Harrier 1 2009

villian
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 jan 2011 18:44

villian 13 sep 2011 21:21

even uit het stof gehaald.
Ik zag dat er wat kleding online staat en ben eigenlijk wel benieuwd naar je bevindingen en reacties tot nu toe.
Geen idee of je dit topic nog wel eens leest overigens.

paul@blueonbike
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:19

paul@blueonbike 14 sep 2011 16:13

Hoi Villian,

Nadat de kleding in productie is gegaan is het hier stil geweest omdat het op verschillende vlakken erg druk is geweest.
Maar een mooi moment dat je je vraag stelt want morgen heb ik een afspraak bij Fiets voor het testen van de kleding. Maar de reacties van de eerste klanten zijn erg positief. Natuurlijk telt de mening van een ander maar het zou leuk zijn als ik jou en andere lezers de kleding tijdens Bikemotion kan laten zien. Ik ben daar in Hal 9 op stand nummer A025.
Genieten van de fiets....

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 14 sep 2011 16:31

paul@blueonbike schreef:Hoi Villian,

Nadat de kleding in productie is gegaan is het hier stil geweest omdat het op verschillende vlakken erg druk is geweest.
Maar een mooi moment dat je je vraag stelt want morgen heb ik een afspraak bij Fiets voor het testen van de kleding. Maar de reacties van de eerste klanten zijn erg positief. Natuurlijk telt de mening van een ander maar het zou leuk zijn als ik jou en andere lezers de kleding tijdens Bikemotion kan laten zien. Ik ben daar in Hal 9 op stand nummer A025.
Ik kom zeker even langs, ben benieuwd wat het geworden is.
De foto's op de site zeggen wel veel maar het echt voelen enz. is toch anders.
Ziet er goed uit tenminste.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

paul@blueonbike
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:19

paul@blueonbike 14 sep 2011 17:57

Leuk, ik ben benieuwd wat je er van vindt. De espresso staat klaar.
Genieten van de fiets....

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 14 sep 2011 20:37

Zeg Paul reed jij afgelopen weekend bij het NK online nou in je eigen kleding? Dat zag er sjiek uit hoor!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

paul@blueonbike
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:19

paul@blueonbike 14 sep 2011 22:52

Hoi Rose,
Ja ik reed ik mijn kleding, dat wist je wel ;-)

Maar leuk om te horen dat je vind dat het er goed uit ziet.
Genieten van de fiets....

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 14 okt 2011 22:01

Ik ben vandaag even bij Paul langs geweest op BM.
Het was even zoeken, de stand valt wel op maar ik had niet gedacht dat er ook nog kleding hing.
De kleding heeft mij positief verrast, het ziet er erg chique uit(les =more) en oogt kwalitatief goed.
Heb zelf nog niet eerder kleding van zulke kwaliteit in handen gehad.
+1 voor Paul en zijn kleding.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Plaats reactie