Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

Gebruikersavatar
bianchi_ber
Forum-lid
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 apr 2011 11:10
Contact

Gebruikersavatar bianchi_ber 08 sep 2011 09:26

supergrover1 schreef:
bianchi_ber schreef:
c.zaballa schreef:Vacansoleil DCM op Bianchi volgend jaar? http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=Q03F24RA
Heb ik ook gelezen ja! Zou toch super zijn voor zo'n mooi merk als Bianchi! 8-)

Bianchi Nederland noemde dit ook al op Facebook, dus enige waarheid zal er wel inzitten.
Zal ook niet misstaan celeste bianchireclame op de vacansoleilshirts...

;)
Ik weet dat IK dat setje in ieder geval ga bestellen! :D

Is er voor de "wielren-transfer-markt" eigenlijk ook een deadline? Anders gezegd, wanneer zijn de teams (en hun leveranciers) definitief bekend?
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 08 sep 2011 09:34

Ja, donkerblauw/geel/celeste: daar valt wel wat moois mee te combineren lijkt me! (en voor de uitstraling van de ploeg zal het ook zeker niet kwaad zijn)
Maar ik blijf het toch jammer vinden dat de Leopard-ploeg, in combinatie met die prachtige truitjes, niet op Bianchi rijdt, in plaats van dat foute Amerikaanse merk (hoe heet het ook alweer?)...
Laatst gewijzigd door dario op 08 sep 2011 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 08 sep 2011 10:59

bianchi_ber schreef: Ik weet dat IK dat setje in ieder geval ga bestellen! :D

Is er voor de "wielren-transfer-markt" eigenlijk ook een deadline? Anders gezegd, wanneer zijn de teams (en hun leveranciers) definitief bekend?
Ik dacht 15 september.
Gazelle Team TVM \'99

bertus
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 jan 2005 23:56

bertus 14 sep 2011 19:32

als ik mijn scott cr1 uit 2006 verkocht heb wil ik graag de Bianchi Oltre gaan kopen, nu zie ik dat die hier en daar nogal afgeprijsd word. bv met record van 6500 voor 4300.
dit breng mij enigszins aan het twijfelen,ik vind 4300 een mooie prijs maar niet als de fiets niet goed is. Is er iets mis met de oltre? waar moet ik op letten?
mijn scott is mt.m komt overeen met 54. welke mt. oltre zou ik moeten hebben?

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 14 sep 2011 21:12

Iemand trouwens al foto's tegengekomen van de nieuwe modellen ( muv de repo van Fiets van, ik geloof, ergens in juni)?

catalogus is ook nog niet uit zeker???
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

DCC
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2011 07:38

DCC 15 sep 2011 07:48

@bertus, je moet op 2 zaken letten, 1) bb30 bracket cups moeten met montage vet worden gemonteerd, anders gaan ze kraken. 2) zadelklem verbinding is ge-update, daarbij zit een blauw kunststof kopje dat erin moet worden gemonteerd...dan geen problemen, super fijne fiets!!!

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 15 sep 2011 13:52

bertus schreef:als ik mijn scott cr1 uit 2006 verkocht heb wil ik graag de Bianchi Oltre gaan kopen, nu zie ik dat die hier en daar nogal afgeprijsd word. bv met record van 6500 voor 4300.
dit breng mij enigszins aan het twijfelen,ik vind 4300 een mooie prijs maar niet als de fiets niet goed is. Is er iets mis met de oltre? waar moet ik op letten?
mijn scott is mt.m komt overeen met 54. welke mt. oltre zou ik moeten hebben?
Als er met alle afgeprijsde modellen iets mis zou zijn werden er niet veel fietsen meer verkocht.....

De Oltre bevalt mij uitstekend.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 15 sep 2011 14:04

pinarello schreef:
Als er met alle afgeprijsde modellen iets mis zou zijn werden er niet veel fietsen meer verkocht.....
En hoe duurder de fiets hoe forser de korting.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

G_Heylen
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 aug 2011 20:44

G_Heylen 19 sep 2011 11:19

ik ga mij een Bianchi infinito aanschaffen denk ik
heb er eentje tekoop zien staan,prachtig fietsje!

reverb
Forum-lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 jun 2010 14:34
Locatie: Groningen

reverb 19 sep 2011 12:18

G_Heylen schreef:ik ga mij een Bianchi infinito aanschaffen denk ik
heb er eentje tekoop zien staan,prachtig fietsje!
Idd fantastisch frame! Ga van het winter een los frame van de Infinito kopen in zwart/wit!

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 20 sep 2011 01:29

De 2012 modellen staan online! In de app even de globalsite opnieuw laden dan krijg je de nieuwe range te zien.

Op de (global) website zijn ze ook te zien, heb een paar modellen met geel(!!!) gezien.

Alleen jammer dat als je de link volgt om de catalogus te downloaden, dat je dan de 2010 modellen krijgt.... (trouwens best een goed jaar hoor, ik kan het weten....)

Er is overigens naast de Apple-app ook een Android-app uitgebracht.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 20 sep 2011 12:52

reverb schreef:
G_Heylen schreef:ik ga mij een Bianchi infinito aanschaffen denk ik
heb er eentje tekoop zien staan,prachtig fietsje!
Idd fantastisch frame! Ga van het winter een los frame van de Infinito kopen in zwart/wit!
Ik heb net mijn fietsje naar Xycletracx gebracht voor onderhoud en een upgrade.

Ze hebben zo'n zwart/witte in de etalage staan met een hele mooie afmontage, carbon wielen en het celeste komt terug in een fijn streepje op het frame en details als banden en bidonhouders.

Erg fraai!

En ik heb er sinds kort een Bianchi bij, het is geen racebeest, maar ik parkeer 'm toch ook hier maar even.

Dames en heren, mag ik u voorstellen aan mijn Kuma 5300:
Afbeelding
You should see me go downhill...

Plaats reactie